Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29954Reklamace poškozené zásilky přepravou, otevření zásilky bez účasti odesílatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2019, před 5 lety

Roman Ostrézí

Znění stížnosti

došlo k poškození zásilky přepravcem. Ten zásilku bez mé účasti otevřel, přebalil a vrátil. Následnou e-mailovou korespondenci bych poskytl ve formátu PDF - není kam vložit - prosím o kontaktování na: tajemnik@bzenec.cz
Děkuji


Produkt

služba - přeprava zásilek


Požadované řešení

Navrhuji její řešení v následné rovině:
1. Vrácení přepravného za nedodanou zásilku v plné výši – 89,-Kč;
2. Uhradit rozbitou láhev vína – poškozený vinětu dalšího balení ve výši 100,-Kč;
3. Upravíte elektronicky vyplňovaný formulář – dotážete se, zda balíček neobsahuje zakázané věci, které jsou vyloučeny z přepravy (je to pouze doporučení, jehož akceptací prokážete, službu objednateli – vašemu zákazníkovi).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému