Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30012Neschopnost PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2019, před 5 lety

Martina Granovová

Znění stížnosti

Dne 17.1. mi vezl řidič zásilku z drogerie Xantea,bez předchozí sms či emailu s přibližnou hodinou doručení. Nebyla jsem doma,řekla jsem,že až po 16 h. A v jiný den také odpoledne. Sdělil mi že jezdí pouze do 13h a že tedy mi to přiveze někdo jiný. Nikdo jiný mi zásilku nedodal.Tedy jsem včera t.j. 21.1. sháněla kde zásilka je a podotýkám,že zásilka je zaplacena!. Toto je email,který zaslali do drogerie Xantea " Dobrý den,
omlouváme se za případné komplikace.
Příjemce zásilky č. 90850133016 požaduje doručení po 16 hodině, což bohužel není možné. Prosíme o informaci, kdy můžeme zboží doručovat?
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem.
Anežka Kapitánová
Agent zákaznické péče PPL CZ
Zákaznický servis 225 331 600 . "
Ale,že by mě někdo informoval,že mi zásilka doručena nebude,to se nikdo neobtěžoval. Volala jsem tedy na uvedené číslo zákaznického servisu,kde mi paní sdělila,že zásilka se nachází v Říčanech a po mojich stížnostech mi praštila telefonem. Volala jsem tedy znova a to jsem mluvila s nějakým mužem,kdy mi tedy sdělil číslo na řidiče s kterým jsem se domluvila,že mi tedy zásilku přiveze dnes(snad!) . Musel jsem si vzít dovolenou,abych byla dopoledne doma,zajímalo by mne pokud bych si takovouto zásilku nechala posílat obden-musela bych dát výpověď z práce ?! nebo jezdit 70km pro to daleko ???


Produkt

zboží z drogerie Xantea


Požadované řešení

Řešení bych viděla v tom,aby internetové obchody měli více možností přepravy než jednoho přepravce. A tak v tom,aby PPL si najímalo více řidičů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému