Společnost


Koupelny JaS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30029Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2019, před 5 lety

Denisa Konečná

Znění stížnosti

Před měsícem jsme zakoupili v prodejně Koupelny JaS ve Vikýřovicích celou koupelnu v hodndotě 80 tisíc kč. Od obkladů, vany, umyvadla, spárovacích hmot atd...
Zboží které dovezli přebíral švagr, protože já i přítel jsme byli v práci. Při přebírání zboží se kontrolovaly pouze poškozené-nepožkozené obaly. Po předání zboží podepsal předávácí protokol.
Na pořadu dne bylo usazení vany. Vana byla zabalena do igelitu. Byl přidán manuál, že do obezdění a dokončení všech prací, má zůstat v daném igelitu (folii) aby se zamezilo poškození. Pokyn jsme samozřejmě dodrželi.
Po dokončení všech prací, následném úklidu koupelny a stažení folie jsme zjistili, že je vana na dvou místech prasklá.
Obrátili jsme se tudíž na prodejnu, kde bylo zboží zakoupeno, a tam nám bylo arogantně řečeno "že při předávání jsme podepsali předávací protokol, tudíž jsme si měli všechno zkontrolovat". (Nechápu jak by bylo možné při předávání tolika věcí všechno vybalit a zkontrolovat). Na nákup jsme měli slevu, protože jsme brali celou koupelnu a pokud chceme, můžeme si vanu zakoupit ve stejné slevě. Samozřejmě jsme se od nich dozvěděli asi 4578 důvodů, jak se vana mohla poškodit naší vinou, ovšem ani jednou se nepokusili přiznat, že by snad vina mohla být na jejich straně.
Bohužel si myslím, protože jsme postupovali podle pokynů, kolem vany se chodilo jako kdyby byla ze zlata, nechali jsme celou tu dobu na ni folii, že je vyrovnání nedostatečné. Už jen proto, že nás to nebude stát "jen" novou vanu, ale taky rozbourání stávajícího obložení (nové obklady, nový ytong), práce zedníka, čas, nervy, atd, atd, atd...
Chtěli jsme to nechat být a vanu si nechat opravit, ale...
To, že nám na prodejně jejich zaměstnanec podal špatné informace o usazení sprchového koutu a ten nám kvůli jejich blbosti nejde dovírat, to že jsme měli v balíkách několik kazových kachlí a musely se dokupovat, to, že závěsná skříňka vytažená z nepoškozené originální krabice byla proražená... To byly poslední kapky a pohár opravdu tohoto "kupu roku" přetekl.
Proto by nás prosím zajímalo, jestli máme nějakou šanci buď na novou vanu nebo na vrácení peněz za ni.
Děkujeme moc


Produkt

Vana Domino 170x75 snowwhite


Požadované řešení

Samozřejmě nejlepší řešení by bylo vyměnit vanu za novou a zaplatit vzniklé komplikace.
S tím ale nepočítáme, takže vrátit za vanu peníze nebo uhradit opravu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému