Společnost


Jiří Matušinec

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30054Platba za nevyzvednutí zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2019, před 5 lety

Jan Kopunec

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží, které jsem si nestihl vyzvednout na poště.

V prvním případě Vás člověk v telefonu upozorní, že ji tam ještě máte, ať si ji vyzvednete, ok.

Po sléze (dalším nevyzvednutí) Vám už vola, že mu zboží přišlo zpět, s tím,že Vám ho pošle znovu, ale s novou dobírkou - OK, chápu.

Zboží si nestihnete vyzvednou ani na potřetí a příjde Vám email. Trošku citace: "Jelikož objednávka na našem Eshopu je ZÁVAZNÁ(na tohle si dejte bacha)....požadujeme tímto od Vás náhradu....ve výši 600,- (2x300,-)" - tohle mě naštvalo a je to důvodem proč to jsem píšu.
Netuším kde přišli na takovou částku, možná to jezdí posílat na poštu taxíkem, možná to pašují z alíku :)
Každopádně nespokojenost.

malá rada
Zruš platbu dobírkou


Požadované řešení

Zruš platbu dobírkou


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému