Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si zboží, které jsem si nestihl vyzvednout na poště.
V prvním případě Vás člověk v telefonu upozorní, že ji tam ještě máte, ať si ji vyzvednete, ok.
Po sléze (dalším nevyzvednutí) Vám už vola, že mu zboží přišlo zpět, s tím,že Vám ho pošle znovu, ale s novou dobírkou - OK, chápu.
Zboží si nestihnete vyzvednou ani na potřetí a příjde Vám email. Trošku citace: "Jelikož objednávka na našem Eshopu je ZÁVAZNÁ(na tohle si dejte bacha)....požadujeme tímto od Vás náhradu....ve výši 600,- (2x300,-)" - tohle mě naštvalo a je to důvodem proč to jsem píšu.
Netuším kde přišli na takovou částku, možná to jezdí posílat na poštu taxíkem, možná to pašují z alíku :)
Každopádně nespokojenost.
malá rada
Zruš platbu dobírkou
Zruš platbu dobírkou
|
Tweet |