| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Nic jsem od Vás neobjednávala, uvědomuji si pouze, že jsem někdy v listopadu 2018? obdržela nějakou cetku bez ceny s tím, že mám uhradit poštovné.Okamžitě jsem balíček odeslala zpět na Mylano, PO BOX 18. 25.1.2019 jsem obdržela upomínka k placení poštovného a balného, plus poplatek za prodlení. Na uvedený zákaznický servis 227191219 jsem psala SMS s odmítnutím placení. Očekávám zrušení upomínky. S pozdravem, Coufalová
vyžadování poštovného za nevyžádné dodání jakési cetky,poplatek za prodlení
Zrušení upomínky 0090720304000703 s požadavkem na zaplacení Kč 208 a vyhrožováním s účtováním dalšího poplatku z prodlení.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebitelce doporučujeme, aby písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požádala společnost o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.