Společnost


goNET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#30098Stržený poplatek za neužívanou službu LepsiTV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 5 lety

Tomáš Svoboda

Znění stížnosti

S penězi se již zřejmě neshledám, upozorňuji spíš pro případné uživatele služby. Na konci roku jsem vyzkoušel službu iptv dané společnosti v rámci akce za korunu na měsíc. Se službou jsem byl celkem spokojen, ale nejsem velký televizní divák, takže jsem se rozhodl zatím službu dál neužívat. V aplikaci v chytré tv jsem odklikl automatické prodloužení období, ale k mému překvapení byla částka na další měsíc z karty, kterou jsem užil, stržena. Nevěděl jsem, že zrušení automatického prodloužení nelze provést přímo v aplikaci, nýbrž jen v účtu na webu, moje chyba, i když to samozřejmě může nejednoho testeera zmást a firma tak získá poplatek za jeden měséc, čili zkouška za korunu to zase až tak není :-) Obrátil jsem se na podporu s vysvětlením situace, ale komunikace nějak vázla. Nakonec mi asistentka napsala, že sice částku nevracejí, ale vidí, že opravdu službu nevyužívám, takže mi peníze vrátí. Od této chvíle se nic neděje, peníze samozřejmě nikde a podpora na žádný můj mail neodpovídá. Takže buďte opatrní, neříkám , že je služba špatná, ale marketing se nějakými velkými zásadami serióznosti neřídí. Nejlépe je zablokovat platby kartou na netu, pokud se rozhodnete zkoušet :-D


Produkt

LepsiTV


Požadované řešení

Slušné jednání, tj. komunikace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému