Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:207
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 105 stížnostech.

#30099Hrubé a obtěžující jednání společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 24 dny

Tereza Gerátová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již musím reagovat na jednání společnosti Helvetia Apotheke. Společnost hrubě porušuje ochranu osobních údajů svým hrubým a silně obtěžujícím jednáním. Zhruba před 2 lety mi volali z této společnosti, jestli nemám zájem o jejich vitamínové produkty na vyzkoušení zdarma. Zprvu jsem souhlasila, ale obratem jsem volala zpět, že si ŽÁDNÝ UVÍTACÍ BALÍČEK nepřeji a nechci ho zaslat a že žádám o zrušení nabídky a vymazání mých údajů z databáze. Volala jsem na zákaznickou linku, kterou společnost uváděla na svých stránkách. Paní mě ujistila, že mi žádný uvítací balíček nepřijde. A opravdu mi ŽÁDNÉ balíčky, ani žádný uvítací balíček nikdy nepřišel. Řádně jsem tedy odstoupila od smlouvy. Nějakou dobu byl klid, ale dne 28. 8. 2018 mi volalo číslo 739 843 970 a dne 27. 8. 2018 to zkoušeli tentokrát z čísla 739 835 225. Pán, který mi volal, mi tvrdil, že jakožto zákaznici, která v minulosti využívala jejich produkty, mám možnost vyzkoušet další produkty. K tomu jsem mu řekla, že jsem jejich produkty nikdy nevyužívala, jejich zákazník rozhodně nejsem a nepřeji si, aby mne dále kontaktovali a vymazali si mé údaje z databáze. Pán mi řekl, že již volat tedy nebude.
Dnes mi však již došla trpělivost. V sobotu ve 13:51 mi z čísla 739 833 343 volala velice nepříjemná a hrubá paní – že jsem byla vybrána a že mohu využívat další jejich produkty, jakožto zákazník, co využíval jejich produkty v minulosti. Řekla jsem jí, že nechápu, proč mi volají, když jsem jasně žádala o vymazání z databáze a aby mne již neobtěžovali. Paní mi řekla, že pláču na špatném hrobě a zavěsila… Je toto normální?
Nikdy jsem žádný uvítací balíček, žádné produkty nevyužívala. Nejsem zákazníkem společnosti. Nepřeji si být kontaktována touto společností. Kolikrát jim má člověk říct ne? Třikrát jsem žádala o vymazání údajů z databáze. Žádám o vymazání mých údajů z databáze. Dále žádám o vyjádření společnosti, že jsem opravdu žádný produkt nikdy nevyužívala a nikdy mi nebyla zaslána zásilka od této společnosti. Rovněž žádám společnost o vyjádření k tomu, že u mého zákaznického čísla – jestli nějaké evidují (které mimochodem ani nemohu znát, jelikož jejich zákazník nejsem), není žádný využívaný produkt.
Prosím o vyřešení, obtěžování trvá již dva roky.

Tereza Gerátová


Produkt

Helvetia Apotheke, vitamínový produkt


Požadované řešení

Žádám o vymazání mých údajů z databáze. Dále žádám o vyjádření společnosti, že jsem opravdu žádný produkt nikdy nevyužívala a nikdy mi nebyla zaslána zásilka od této společnosti. Rovněž žádám společnost o vyjádření k tomu, že u mého zákaznického čísla – jestli nějaké evidují (které mimochodem ani nemohu znát, jelikož jejich zákazník nejsem), není žádný evidovaný a údajně využívaný produkt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 10:46, před 22 dny

Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 12:26, před 22 dny

Dobrý den.
Chápeme Vaše rozhořčení, nicméně bychom to rádi uvedli na správnou míru.

Uvedená volající čísla nepatří naší společnosti a od nás žádné volání nebylo provedeno. Zmíněné telefony patří ke GSM bráně, kterou využívá některý z našich externích telemarketingových partnerů a ti volají na své databáze, které s námi ovšem nesdílejí. My pracujeme až s údaji, které jsou nám předány s dokončenou objednávkou.
O zdrojích našich partnerů nemáme povědomí, je možné, že jste s ním kdysi hovořila v rámci jiné telemarketingové nabídky, možná jste si i někdy něco telefonicky objednala.

Ono je sice velmi šikovné, co uvádí a doporučuje dTest. Tedy vymazat údaje. Ale tím se vymaže veškerá historie a tudíž se pak snadno může stát, že se uvedený telefon dostane do databáze volání z nějakého jiného zdroje (spotřebitelské soutěže, SMS hlasování apod.).
My proto doporučujeme kontakty raději zablokovat, než je úplně vymazávat. Pak se nestane, že by se daný kontakt ještě znovu kdy zpracoval.

Sdělte nám prosím v neveřejné části vaše telefonní číslo, které si přejete zabezpečit proti dalšímu využití, my jej s vaším souhlasem předáme všem našim telemarketingovým partnerům, aby si ho přidali na seznam zakázaných čísel. Bude to jistější, než samotné vymazání.

Za chování operátorky se omlouváme, partnera na to upozorníme a požádáme ho, aby danou operátorku pro naše projekty již nadále nenasazoval.

Děkujem za pochopení.
zákaznický servis
Helvetia Apotheke


Tereza Gerátová

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.1.2019 17:40, před 22 dny

Dobrý den,
děkuji za vyjádření všech stran. Do příloh jsem vložila své kontaktní údaje. Žádám o zabezpečení svého telefonního čísla proti dalšímu využití, tedy zablokování. Dále však žádám o prověření a zaslání potvrzení a o odpověď i sem na dTest, že na mou osobu není veden žádný závazek vůči Vaší společnosti Helvetia Apotheke d.o.o. (Jak jsem psala ve stížnosti, zákaznické číslo nemohu znát, jelikož jsem nikdy neobdržela žádný uvítací a ani žádný další uvítací balíček.) Opravdu mi není příjemné, že nevím, jak se nakládá s mými kontaktními údaji a jaké informace o mně společnost má bez mého vědomí. Nechci se dostat do situace, kdy mi společnost napíše za půl roku, že chce uhradit nějaké balíčky, které jsem si nikdy neobjednala a nikdy neobdržela.
Žádám ještě tedy o vyřešení výše uvedených požadavků.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 09:56, před 22 dny

Dobrý den,

Vaše údaje k nám byly předány spolu s objednávkou, nicméně než byla odeslána, Vy jste ji na zákaznickém oddělení zrušila, proto Vám žádná zásilka nepřišla, ale byla vytvořena zákaznická karta.

V příloze Vám zasíláme protokol o vyjmutí Vašich údajů ze zákaznické databáze a potvrzení bezdlužnosti. Dále jsme předali Vaše telefonní číslo všem telemarketingovým partnerům, aby si jej zablokovali.

Prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke


Tereza Gerátová

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 17:29, před 21 dny

Dobrý den,
děkuji za urychlené vyřešení záležitosti všem stranám.

Gerátová

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 14:15, před 20 dny

Prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 08:46, před 20 dny

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.