Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12.2017 jsem v prodejně Humanic na Národní třídě zakoupila hnědé kožené kozačky. Téměř celou loňskou zimu jsem boty nosila. Letos jsem kozačky opět obula v prosinci. Začátkem ledna 2019 mi do jedné z bot začalo zatékat a všimla jsem si díry skrz na skrz na vnější straně nártu. Poradila jsem se v opravně obuvi, kde mi bylo řečeno, ať to jdu určitě reklamovat, jelikož se jedná o vadný materiál a tohle by kůže neměla udělat. Dne 16.1. jsem jela kozačky reklamovat, paní se mnou sepsala reklamační protokol s tím, že se mi ozvou přes sms. To se taky stalo a už za dva dny!!! V sms stálo, že reklamace je nedůvodná. Přinejmenším mi přijde velmi zvláštní, že se o tom rozhodlo za pouhé dva dny. Mám z toho dojem, že se tím nikdo nezabýval. Následně jsem si jela kozačky vyzvednout, prodavačka mi k nim předala protokol se zdůvodněním, že reklamace je neoprávněná a že obuv již vykazuje mechanické poškození s prohloubením vady. Jinak řečeno, že si za to můžu sama a do kozaček jsem si schválně udělala díru. Paní prodavačka už to dál nechtěla řešit, že s tím nic neudělá a odkázala mě na výrobce. Vzhledem k tomu, že se jedná o kozačky za téměř 3600,-, jsem velmi znepokojená tímto jednáním. V kozačkách jsem chodila pouze jednu celou zimu a pouze ve městě. Na lístku připevněného k paragonu je zaškrtnuto, že se jedná o obuv pro volný čas (obuv je vybavená podešvemi schopnými odolávat pohybu po nerovných terénech ve městech i v přírodě. Nesouhlasím s neuznáním reklamace a žádám o znovuprojednání. Mohu případně přiložit i foto obuvi.
dámské kozačky Pat Calvin, vel. 38, číslo art. 1-62-37-18013, cena 3 549,-
vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží ve stejné hodnotě.
|
Tweet |