| Počet nahlášených stížností: | 60 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
#30116NEUZNANÁ REKLAMACE
Dne 9.12.2017 jsem v prodejně Humanic na Národní třídě zakoupila hnědé kožené kozačky. Téměř celou loňskou zimu jsem boty nosila. Letos jsem kozačky opět obula v prosinci. Začátkem ledna 2019 mi do jedné z bot začalo zatékat a všimla jsem si díry skrz na skrz na vnější straně nártu. Poradila jsem se v opravně obuvi, kde mi bylo řečeno, ať to jdu určitě reklamovat, jelikož se jedná o vadný materiál a tohle by kůže neměla udělat. Dne 16.1. jsem jela kozačky reklamovat, paní se mnou sepsala reklamační protokol s tím, že se mi ozvou přes sms. To se taky stalo a už za dva dny!!! V sms stálo, že reklamace je nedůvodná. Přinejmenším mi přijde velmi zvláštní, že se o tom rozhodlo za pouhé dva dny. Mám z toho dojem, že se tím nikdo nezabýval. Následně jsem si jela kozačky vyzvednout, prodavačka mi k nim předala protokol se zdůvodněním, že reklamace je neoprávněná a že obuv již vykazuje mechanické poškození s prohloubením vady. Jinak řečeno, že si za to můžu sama a do kozaček jsem si schválně udělala díru. Paní prodavačka už to dál nechtěla řešit, že s tím nic neudělá a odkázala mě na výrobce. Vzhledem k tomu, že se jedná o kozačky za téměř 3600,-, jsem velmi znepokojená tímto jednáním. V kozačkách jsem chodila pouze jednu celou zimu a pouze ve městě. Na lístku připevněného k paragonu je zaškrtnuto, že se jedná o obuv pro volný čas (obuv je vybavená podešvemi schopnými odolávat pohybu po nerovných terénech ve městech i v přírodě. Nesouhlasím s neuznáním reklamace a žádám o znovuprojednání. Mohu případně přiložit i foto obuvi.
dámské kozačky Pat Calvin, vel. 38, číslo art. 1-62-37-18013, cena 3 549,-
vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží ve stejné hodnotě.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět, v každém případě se hodláme touto stížností zabývat, nebráníme se dalšímu jednání a případnému opětovnému hodnocení obuvi, není naším zájmem zákaznici jakkoli poškodit a zákonné odpovědnosti za vady se nezříkáme. Zákaznici můžeme nabídnout prověření reklamace, k tomu je nutné doložit také reklamovanou obuv. Žádáme o zaslání obuvi na adresu naší společnosti, po obdržení obuvi se můžeme reklamací více zabývat a obuv hodnotit. O výsledku budeme zákaznici informovat.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Vyjádření dTestu
Navrhovaný postup se z našeho úhlu pohledu jeví jako vhodný k řešení situace. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.
Děkuji za reakce a možnost prověření reklamace. Boty zašlu, jen nevím, zda na adresu sídla Humanic do Brna nebo je odnést na prodejnu, kde jsem boty zakoupila, tzn. Humanic na Národní třídě v Praze?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
obuv zašlete nejlépe na adresu naší společnosti, HUMANIC CZ, spol. s r.o., Nám. Svobody 11, 602 00 Brno.
Po obdržení obuvi se můžeme reklamací dále zabývat a obuv hodnotit.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Dobrý den,
obuv jsem zaslala na adresu Vaší společnosti do Brna dne 8.2.2019.
S pozdravem,
Černá
Dobrý den,
po obdržení obuvi se můžeme k reklamaci více vyjádřit. K vytýkané vadě uvádíme, vrchový materiál je značně vysušený - neošetřovaný, v uváděné oblasti je vydřený podšívkový materiál a odhalená výztuž - tužinka, což mohlo významně přispět k poškození vrchového materiálu (materiál je vytlačený - vydutý). Důvody, které vedly prodávajícího k zamítnutí reklamace, chápeme. Přesto, po zvážení všech okolností, jsme rozhodli, přehodnotit reklamaci ve prospěch zákaznice, není naším zájmem nespokojený zákazník. Zákaznice se může dostavit do prodejny k dořešení reklamace. Po předložení kupního dokladu bude reklamace vyřízena k závěru zrušením kupní smlouvy, předpokládáme tedy, ke spokojenosti zákaznice.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat na nabídku společnosti.
Dobrý den,
děkuji za přehodnocení reklamace. Zítra 13.2. zajdu do prodejny, kde jsem boty zakoupila k dořešení reklamace.
S pozdravem,
Černá
Dobrý den,
reklamace byla vyřízena k závěru a spokojenosti zákaznice zrušením kupní smlouvy.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Vyjádření dTestu
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost uzavřít.
Dobrý den,
na prodejně se mnou dořešili reklamaci a vrátili mi peníze.
Děkuji za přehodnocení reklamace a její kladné vyřízení.
S pozdravem, Černá
Hodnocení: