Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#30149Klamání spotřebitele pokračuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2019, před 5 lety

Irena Holasová

Znění stížnosti

Minulý rok jsme zase jednou naletěli u "áček". Musím je ale pochválit za kreativitu při vymýšlení dalších a dalších podvodů a i za to, že vlastně ty podvody dělá jiná společnost.
Koupili jsme auto na úvěr, k němu jsme dostali zdarma taaablet řidiče u kterého nám slečna výslovně řekla, že datovou službu máme jen na tři měsíce, pak se nám ozvou z true tracu s.r.o., jestli službu chceme dál. Mimo jiné jsme hned třetí den celý úvěr vypověděli a auto zaplatili v hotovosti.
Překvapením bylo, když jsme místo nabídky na službu true tracu dostali fakturu s tím, že se služba dle platné smlouvy prodloužila automaticky o rok. Ano je to skutečně ve smlouvě, jenže pracovnice áček říkala něco úplně jiného. Navíc jsem našel ustanovení, že pokud se musí odpočítávat konec lhůty pro výpověď, tak jak to má true trac ve smlouvě, takové ujednání je považováno za nepřiměřené ujednání neprospěch spotřebitele dle ust. § 1813 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a nemělo by k němu být přihlíženo.
Každopádně true trac je nekontaktní, naše vyjádření, reklamaci i výpověď dostali doporučenou poštou dne 18.12.2018 a od té doby ticho po pěšině. Samozřejmě máme strach, že naskakuje penále a pak po nás budou chtít tisíce.


Požadované řešení

Okamžité zrušení smluvního vztahu s true trac, vrácení tabletu a peněz ze strany aaa auto.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému