| Počet nahlášených stížností: | 66 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 1 |
72%
28%
Globus Ostrava.. Dnes 29.ledna pred 11:00.. Naučte sve zaměstnance hygieně a ne at mi nabírá holima rukama maso...slecna by se mela stydět...K čemu maji rukavice
Hovězí na guláš
Hlídejte si to.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Dobrý den, paní Chalupová,
děkujeme za Váš podnět, který vnímáme jako snahu zlepšit komfort Vašeho nakupování.
Hygiena a bezpečnost obecně jsou pro naše výroby klíčovým interním předpisem, který musí naši zaměstnanci bezpodmínečně dodržovat. V našich interních pravidlech je přesně popsáno, za jakých podmínek musí náš personál užívat ochranné pracovní pomůcky a kdy jsou například rukavice opravdu nezbytné. Prodej masa na váhu takovým místem není - všichni naši zaměstnanci vlastní potravinářský průkaz, který je opravňuje k nakládání s potravinami ( tedy i masem) a zároveň zavazuje k přísné hygieně. Maso je navíc určeno k další tepelné úpravě, nikdo ze zákazníků ho nejí syrové, proto zde rukavice nejsou nezbytné.´
Věříme, že nabídku našich výrob i v budoucnu oceníte a že budeme moci vyjít vašim přáním vstříc.
Váš Globus
Potravinářský průkaz vlastním také, ale určitě není v pořádku si třeba psiknout a sahnout na jidlo... A maso se ji i sýrové.. Tj tatarak například... Tudíž rukavice jsou určitě na místě tak jako u salámu či sýrů.. Hezký den. Jen je smutné, že Vám to přijde v pořádku asi byste take nebyly nadšení.
Vyjádření dTestu
Společnost má nyní možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.