Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1890
Z toho za letošní rok:408
Stále v řešení:94
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 448 stížnostech.

#30296Neoprávněné stržení částky z mého účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 5 měsíci

Alena Svobodová

Znění stížnosti

2.12.2018 jsem si vytvořila účet na seznamce a požádala o jednoměsíční zkušební VIP premium .Toto premium jsem včas vypověděla jak několika maily, tak doporučeným dopisem / vždy mi bylo sděleno, že dostanu odpověd do 5 dnů,ale odpověd nebyla nikdy žádná./.Přesto mi byla ve výroční den 2.1. stržena částka 2 247.--Kč. V mém nastavení mi bylo sděleno, že mé členství premium bylo úspěšně vypovězeno,ale peníze jsem dosud neviděla. Velmi nesolidní jednání.Psala jsem už asi 10 mailů a nikdy žádná odpověď.Prosím vás tedy o pomoc.Děkuji Alena Svobodová


Produkt

jednoměsíční premium


Požadované řešení

Podle mne mi měli odpovědět na mé maily i můj doporučený dopis, což se nestalo. Velmi nesolidní jednání .Peníze jsem také dosud nedostala zpět nehlkewdě na to, že mi ani nedali vědět, že mi peníze strhávají, což je protiprávní jednání.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 11:16, před 5 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce neumožňuje smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu vypověděla nebo že se ji pokoušela vypovědět. Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh spotřebitelky soudní cestou, musela by prokázat, že k tomu má právní důvod (existenci platně sjednané a účinné smlouvy).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2019 09:29, před 5 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Alena Svobodová

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 12:40, před 5 měsíci

Děkuji vám za vaši pomoc.Všechny doklady,kterými jsem prodloužení premiového členství zrušila, mám při sobě a budu postupovat podle vašich rad. Svobodová

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 13:05, před 5 měsíci

Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.


Alena Svobodová

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.2.2019 13:05, před 5 měsíci

Hodnocení: