Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#30302Odstoupení od smouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 5 lety

Žaneta Bajerová

Znění stížnosti

Dobrý den, po nevhodném telefonátu, kdy mi z Vaší společnosti nějaký muž volal dle hluku z hospody, si již nepřeji aby mi byly zaslané další Vaše produkty. Rozuměla jsem mu každé páté slovo, že jsem vyplňovala nějaký Váš dotazník (což není možné) a ke konci mi řekl že mi tedy zdarma produkty zašlete a vzápětí že je zaplatím. Tímto rozhovor skončil. Produkt mi přišel, já ho nestihla vrátit, což je moje chyba. Proto jej doplatím a znova žádám o smazání všech mých údajů, protože znát moji přechodnou adresu na které bydlím půl roku a pán mi řekne, že dotazník jsem vyplňovala třeba před 10 ti lety (to mi bylo 11 let!), to mi normální nepřijde. Toto jednání se mi rozhodně nelíbí a nechci žádné Vaše produkty ani telefonáty. Děkuji.
Žaneta Bajerová


Produkt

Vitamíny


Požadované řešení

Vymazání osobních údajů, odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému