Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po nevhodném telefonátu, kdy mi z Vaší společnosti nějaký muž volal dle hluku z hospody, si již nepřeji aby mi byly zaslané další Vaše produkty. Rozuměla jsem mu každé páté slovo, že jsem vyplňovala nějaký Váš dotazník (což není možné) a ke konci mi řekl že mi tedy zdarma produkty zašlete a vzápětí že je zaplatím. Tímto rozhovor skončil. Produkt mi přišel, já ho nestihla vrátit, což je moje chyba. Proto jej doplatím a znova žádám o smazání všech mých údajů, protože znát moji přechodnou adresu na které bydlím půl roku a pán mi řekne, že dotazník jsem vyplňovala třeba před 10 ti lety (to mi bylo 11 let!), to mi normální nepřijde. Toto jednání se mi rozhodně nelíbí a nechci žádné Vaše produkty ani telefonáty. Děkuji.
Žaneta Bajerová
Vitamíny
Vymazání osobních údajů, odstoupení od smlouvy
|
Tweet |