Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#30303Akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 5 lety

Josef Nosal

Znění stížnosti

Prosím, proč vždy ke konci akce na prodejně Bilovec /Velké Albrechtice /něco chybí. Někdy nejsou kupony na nalepení bodů, nebo dokonce body. Když je obojí tak není požadované zboží. Při náhodné návštěvě Vaší prodejny ve Studénce měli vše co chybělo v Bílovci. Chcete snad, abychom objížděli prodejny, když bychom chtěli využít vaší akce. V letácích je všechno, ale ve skutečnosti je to úplně jinak. Kdo rozhoduje o dodávkách pro jednotlivé prodejny, ředitelství nebo vedoucí prodejny, podle aktuálního stavu zboží na prodejně? Vše vedeno přes počítač, neměl by být problém.

Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Zkuste dát na objednávky vedoucích prodejen. Myslím, že v Praze nevíte vše.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému