Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamovali jsme přístroj Gallet mix 526 zakoupený 30.11.2013 v prodejně Euronics v Praze Štěrboholy celkem 6 krát. Porve byl přístroj po zakoupení nekompletní - na prodejně vyřešili výměnou. Podruhé praskla převodní vrtulka -na prodejně vyřešili výměnou. Potřetí praskla vrtulka - posláno do opravy a první opravní list. Počtvrté praskla vrtulka - posláno do opravy a druhý opravní list. Popáté praskla převodovka - posláno do opravy třetí opravní list. Pošesté, 28.4.2014, praskla opět vrtulka - posláno do opravy přestože je to tentokrát prokazatelně třetí stejná závada a požadujeme odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Každá reklamace pro nás znamená dvojí cestu do prodejny a zpět a nemalou časovou ztrátu. Přesto požadavek na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací má prodejce snahu ignorovat.
Ponorný mixér Gallet MIX 526 viz: http://www.euronics.cz/ponorny-mixer-gallet-mix-526-galmix526/p264325/
Okamžité vrácení peněz a zaplacení nákladů nutných k reklamaci.
|
Tweet |