Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 2 |
15.1.2019 jsem poslala na reklamaci mobilní telefon s tím, že nenabíjí, ztrácí se signál a nefotí tak, jako když jsem ho kupovala. Byl mi opravený vrácen 8.2.2019. Po zapnutí jsem ale zjistila, že na displeji problikává ikona sluchátek, i když nejsou žádná připojena (a nikdy nebyla). Mobil jsem tedy poslala zpět na prodejce s tím, že žádám o to, aby byla reklamace vyřízena ve zbývající době reklamace z 15.1.2019 (t.j. do 8 dní). Dnes mi přišel reklamační protokol, kde ode dneška běží dalších 30 dní. Telefon toto sice již jednou dělal, ale cca před 6 měsíci, po továrním nastavení to zcela zmizelo a teď už nepomohlo ani to tovární nastavení.
Doogee Mix 2, 354336090187113
Vyřešit reklamaci v rámci zbývající doby z reklamace 15.1.2019 (8 dní), pokud nestihnou, vrátit peníze.
|
Tweet |