Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#30620Vrácení zboží z reklamace se závadou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2019, před 5 lety

Kateřina Krištůfková

Znění stížnosti

15.1.2019 jsem poslala na reklamaci mobilní telefon s tím, že nenabíjí, ztrácí se signál a nefotí tak, jako když jsem ho kupovala. Byl mi opravený vrácen 8.2.2019. Po zapnutí jsem ale zjistila, že na displeji problikává ikona sluchátek, i když nejsou žádná připojena (a nikdy nebyla). Mobil jsem tedy poslala zpět na prodejce s tím, že žádám o to, aby byla reklamace vyřízena ve zbývající době reklamace z 15.1.2019 (t.j. do 8 dní). Dnes mi přišel reklamační protokol, kde ode dneška běží dalších 30 dní. Telefon toto sice již jednou dělal, ale cca před 6 měsíci, po továrním nastavení to zcela zmizelo a teď už nepomohlo ani to tovární nastavení.


Produkt

Doogee Mix 2, 354336090187113


Požadované řešení

Vyřešit reklamaci v rámci zbývající doby z reklamace 15.1.2019 (8 dní), pokud nestihnou, vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému