Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem na tomto e-shopu (www.elektrolevne.online)
mobilní telefon a provedl platbu. Jelikož nebyla možnost při objednání platba dobírkou. Po zaplacení zboží jsem poslal na email e-shopu záznam o provedené platbě a bylo mi odpovězeno, že mi zboží v co nejkratší době zašlou. Pak jsem požádal o sledovací číslo balíku, které mi také bylo zasláno, ale to číslo nikdy neexistovalo. po několika denním psaním emailů bez reakce na ně mi bylo odepsáno, že se jim zboží vrátilo. a když jsem požádal o odstoupení od smlouvy zase vše bez reakce odpovědi. částka za telefon byla přez 15000kč
telefon Iphne X 64Gb
Dodání zboží, nebo vrácení peněz a zabranit dalším podvodům tohoto e-shopu jeho zrušením
|
Tweet |