Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes jsme obdrželi balíček (jeho hodnota byla skoro 6.000Kč) tím způsobem, že na nás zazvonila naše paní sousedka, která si čouhajícího balíku ve schránce všimla. Na baráku máme 2 funkční zvonky pro náš jeden byt a ani na jeden se neobtěžoval řidič zazvonit a předat jej do našich rukou! Nevím, jak by se situace řešila, kdyby nějaký kolemjdoucí šel a balíček nám ze schránky vzal.. Nemohl jsem si tedy ani balíček zkontrolovat při převzetí jestli je v pořádku. Toto jednání je pro mě absolutně neomluvitelné! Platím si za tuto službu peníze tak bych očekával, že budu spokojený zákazník. Pro PPL (pokud bude mít zájem) sdělím svou adresu, na kterou mi řidič dal cenný balíček do schránky. Jsme doma vzhůru 2 a čekali jsme od rána na tuto zásilku. Zvonky jsme pro jistotu vyzkoušeli a fungují.
Vyhledání a potrestání řidiče, který ignoroval povinnost zazvonit na zvonek a balíček předat majiteli do rukou. Místo toho nacpal balíček do malé schranky, ze které očividně čouhal.
|
Tweet |