Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30647Nespokojenost s vyřízením zakázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2019, před 5 lety

Hana Maturkaničová

Znění stížnosti

Dne 14.12. jsem si nechala vyhotovit bifokální brýle na pobočce Nová Karolína Ostrava. Jelikož se mi nikdo dlouho neozýval, zhruba po třech týdnech jsem kontaktovala prodejnu a bylo mi řečeno, že brýle už přišly, ale prý byly v takovém stavu, že je zaslali zpět a že budu muset ještě počkat. Později jsem se dozvěděla, že brýle vlastně ani nedošly, ale při zhotovování jedno sklo prasklo. Čekala jsem dálší týdny a opět nic. Opět jsem volala a nikdo nebyl schopen mi říci, kdy budou konečně hotovy, slíbili mi, že ještě týž den zavolají a zase se už nikdo neozval. Na brýle jsem čekala dál a až koncem ledna konečně jsem se dočkala , ale při převzetí jsem zjistila, že je špatně zhotoveno jedno sklo, no prostě jako 3D a neviděla jsem na střední vzdálenost, jinak dálka i blízko se zdá být v pořádku, při nasazení se s tím nedalo ani minutu vydržet na očích, druhá strana byla v pořádku. Paní optička mě začala upozorňovat, že z jejich strany chyba není a že dioptrie sedí dle receptu lékařky a nic. Já bohužel brýle nemohla přijmout, co bych dělala s něčím takovým na očích za tolik peněz, tudíž jsem řekla , že žádám o vyplacení zálohy, že odstupuji od smlouvy už z důvodu zdlouhavého postupu vyřízení a jednání vůči mě, což optička zavrhla, že to nejde a basta. Pak po odchodu z prodejny jsem se dozvěděla, že brýle poslala na expertízu a že se opět nic neděje a jsou v pořádku. Brýle nosím už strašně dlouho i bifokální, takže vím jak bych měla vidět a ne, že si mám zvyknout na něco co nejde na očích vůbec nechat. Zřejmě bude problém ve špatnéném vyměření nebo broušení. Ale to už neřeším ,jelikož mi nebylo nabídnuto žádné další řešení pro mou spokojenost ,pořád si stojím za svým a chci vrátit zálohu už z důvodu liknavosti a neochotě něco řešit. Zakázka 010434. Maturkaničová


Požadované řešení

Vrátit zálohu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému