| Počet nahlášených stížností: | 49 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
30%
70%
#3068Nedodané zboží
Dne 21.dubna 2014 jsem objednala zboží, cca. za 1300,-Kč. Do dnešního dne mi nebylo doručeno. Navíc společnost nereaguje na emaily a nezvedá telefon. To nemluvím o tom, že 50% výrobků neustále nemají.. Jsem jen ráda, že jsem kosmetiku nezaplatila předem.
Dodání zboží v racionální době.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě, kdy nebylo zboží uhrazeno, doporučujeme pouze zaslat prodejci odstoupení od smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku, aby měl spotřebitel jistotu, že smlouva byla zrušena a prodejce se nemůže domáhat jakéhokoli plnění.
Vyjádření dTestu
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Hodnocení: