Společnost


ABOUT YOU GmbH

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#30693Nevracena platba za zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 2 měsíci

Veronika Sokolova

Znění stížnosti

Dobry den, chtela bych vyresit problem s timto pofidernim eshopem. 29.1. Prijali me vracene zbozi a od te doby nemam od nich vracene penize zpet. Porad mi jen chodi emaily s vymluvama a ze mam byt trpeliva. Jako maji me penize po zakonne lhute ktera uz jim davno ubehla.
Dalsi zbozi prijali 12.2 jsem zvedava kdy mi vrati i tyto penize!


Produkt

Vracene zbozi


Požadované řešení

Pozaduji okamzite sve penize zpet! Vy sve zbozi mate taky zpet!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 08:50, před 2 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2019 10:13, před 2 měsíci

Dobrý den paní Sokolová,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Prověřili jsme Váš dotaz, ale bohužel Vaši zásilku neevidujeme v systému jako vrácenou. Může se stát, že se balíček na cestě k nám ztratil a z tohoto důvodu k nám nedorazil. Po přečtení Vaší stížnosti jsme manuálně zadali do systému, že balíček byl vrácen, i přestože nemáme potvrzení. Potvrzení o vrácení naleznete v e-mailu. Jelikož jste platila dobírkou, zadejte prosím Vaše bankovní údaje (IBAN a BIC) do systému abychom Vám mohli vrátit peníze.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem,
ABOUT YOU tým

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 09:05, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Veronika Sokolova

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2019 09:06, před měsícem

Hodnocení: