Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#30695“Neomezený tarif” v rámci EU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

37 minut 59 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2019, před 5 lety

Jiří Mikšánek

Znění stížnosti

Není vám ani trochu blbé mi nabídnout tarif se slovy..
vážený zákazníku právě pro vás máme tento tarif. Jednalo se o nejdražší tarif s voláním,sms,internetem v zahraničí... a váš zaměstnanec me ujistil o tom
že tento tarif je dělaný právě pro zákazníky jako jsem já co se pohybují většinu času v zahraničí atd... nejen že sem neustále platil víc než mi tvrdil váš zaměstnanec
ale ve finále poslední moje čtyři faktury přesahují částku 10.000
Budu požadovat náhradu
Já bych v životě nesouhlasil s něčím takovým.
Požaduji okamžité řešení a vracení mých peněz
Drzost vaši firmy očividně nemá hranice když bez toho aniž by mě vaše firma
kontaktovala nebo cokoli jiného ohledně toho že je něco v nepořádku
tak využíváte toho ve svůj prospěch a účtujete si bez mého souhlasu nesmyslné částky


Produkt

Nejvýhodnější tarif do zahraničí


Požadované řešení

Požaduji aby mi byla vzniklá škoda uhrazena
A částky co sem kvůli vašemu pochybení byl nucen platit vrácena


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému