| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 1 |
63%
37%
Při nákupu postele pro hosty cca za 860 Kč jsem spatřil na této poslední prodávané posteli červenou cedulku sleva 48% (značně poškozený obal). U pokladny jsem si nevšiml,že sleva nebyla uplatněna.Druhý den jsem zavolal paní vedoucí,zda by se mohla podívat do systému,proč se sleva neakceptovala a ona odpověděla ,že pokud nemám tu červenou cedulku,tak mi nic neuzná. Nechápu,jak je možné někam nalepit slevu a poté po nakupujícím chtít,aby si sbíral cedulky,to přeci není možné.Banány ve slevě taktéž nemusím dokazovat sundaným slevovýn štítkem.No to je fakt síla:-(
postel pro hosty s laťovým roštem - GASTEBETT 190X80
požaduji uvedenou slevu
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.