Společnost


Sephora s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30724Dárek k nákupu produktu nevydán 2x na různých prodejnách

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před měsícem

Kateřina Petrů

Znění stížnosti

16.2.jsem zakoupila na prodejně v OC Atrium Pardubice lesk na rty od too faced z kolekce pretty rich, k produktu měla být báze pod makeup-ne. Včera, 28.2.jsem navštívila OC Letňany a zakoupila z kolekce pretty rich paletku. Slečna u stojanu byla velice příjemná a ještě mě na akci upozornila. U kasy jsem opět nic neobdržela a slečna u kasy... Bez komentáře radši. První člověk v Sephoře, co byl otrávený, že musí něco dělat. To teď bez problémů, dalo se domluvit (zvláště uprodejny v OC Atrium-milý personál, velice vstřícný). Na jedné prodejně by to člověk přehledl, ale stejná situace na dvou do dvou dnů? Na servise mi bylo sděleno, že si tam mohu dojet a dodatečně by mi to vydali... Opravdu mám obě prodejny ve vzdálenosti, že tam mohu "zajet každý den" . Slečna na servisu se tedy snažila o řešení, zase vstřícný přístup, vše. Moc prodejen v ČR není, když nastane tato situace, tak ne každý pojede 100km tam a 100km zpět. Vypadá to zle, když prodejce za kasou usíná a nezná akce prodejny.


Produkt

Too Faced... Dárek podkladová báze pod makeup mini při nákupu produktu z řady pretty rich


Požadované řešení

Dodatečně zařídit vydání za podmínek přijatelných , případně sleva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 10:43, před měsícem

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma jiný výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 10:14, před měsícem

Spotřebitelka nám sdělila, že se jí podařilo se společností dohodnout, stížnost proto uzavíráme.