| Počet nahlášených stížností: | 169 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
Dne 14.11.2012 jsem u společnosti Electro World s.r.o zakoupil tablet Acer Iconia tab A510 , jako dárek pro syna na vánoce .
Tablet fungoval do 19.3.2013 kdy přestal reagovat na adaptér,nelze zapnout -zákazník žádá opravu .
Výměna základní desky a přídavné desky s micro usb portem
Tablet mi vrátili 31.3.2013
Fungoval do 24.9.2013 - nefunkční , po zasunutí do sítě a zapnutí pouze zavrní , dále se nic neděje-zákazník žádá opravu
Výměna LCD panelu
Tablet mi vrátili 9.10.2013
Další reklamace 6.2.2014-Problikává displej i když je tablet vyplý ,velmi kolísá stav baterie
Vymněnili zakladní desku s přídavným micro usb portem .
Vrátili mi jej 20.2.2014
Po týdnu fungování mi tablet z ničeho nic vypl a začal vrnět a přestal na úvodním logu acer do vybití. Po nabití zase po zapnutí zůstal na úvodním logu do vybití.
Dne 15.3.2014-reklamace - tablet občas nelze zapnout /zůstává na úvodním logu/ samovolně se restartuje a vypíná i když se s výrobkem nic neděje - zákazník žádá posouzení zda výrobek splňuje záruční podmínky - odstoupení od kupní smlouvy
Dne 10.4.2014-reklamace zamítnuta, nezjištěna závada -bez vady -nevzniká nárok na OOKS.
Tablet jsem dovezl domů a dělal to samé.
Dne 16.4 jsem jim tablet znovu dovezl na pobočku Electro Worldu - ten samý popis závady jako 15.3.2014
Poslali mi e-mail : Vážený zákazníku,
Vaši reklamaci číslo 2443248 Vám zamítáme, jelikož na základě vyjádření autorizovaného servisu nebyla na zařízení zjištěna technická závada, jedná se o sw závadu způsobenou uživatelem.
Oprava výrobku je možná pouze placeně.
Cena opravy je: 680kč s dph
Podrobnosti naleznete v přiloženém souboru / e-mailu
Jestliže souhlasíte s uvedenou cenou opravy a navrhovanou dobou opravy, prosíme o potvrzení na tento email do 3kalendářních dnů od přijetí tohoto oznámení. V případě neobdržení odpovědi do zmiňovaného termínu Váš výrobek bude zaslán zpět na naši pobočku bez opravy.
Váš souhlas k uvedené mimozáruční opravě v tomto emailu se považuje za závazný. Navrhovaná doba opravy se začne počítat ode dne přijetí Vašeho souhlasu. O doručení opraveného výrobku a možnosti vyzvednutí na naší provozovně Vás budeme informovat formou sms/e-mailem na Váš uvedený kontakt v reklamačním protokolu.
Jestliže nesouhlasíte s uvedeným cenovým návrhem, sdělte nám prosím tuto informaci a výrobek bude ze servisního střediska odeslán na naši pobočku zpět bez opravy. V tomto případě Vám nebudou účtovány žádné poplatky. O doručení výrobku a možnosti vyzvednutí na naši pobočce Vás budeme informovat formou sms/e-mailem na Váš uvedený kontakt v reklamačním protokolu.
Děkujeme Vám za spolupráci
reklamační oddělení
tel.:295500494
service.brno@electroworld.cz
Electroworld
Skandinávská 6
619 00 Brno
IČO: 26488361
DIČ: CZ699000256
On 25.4.2014 13:36, Acer Group Customer Service wrote:
Vazeny zakazniku spolecnosti Acer,
diagnostikovali jsme zavady Vaseho zarizeni. V priloze Vam zasilame cenovou
nabidku na opravu. Zaslete nam prosim podepsane vyjadreni k cenove nabidce
nejpozdeji do 7 dnu na nize uvedeny e-mail, fax nebo adresu. Na cenove
nabidce zaskrtnete, zda s ni souhlasite, chcete vratit zarizeni neopravene
nebo zda si mame zarizeni bezuplatne ponechat. Za diagnostiku a zpracovani
cenove nabidky je uctovana castka ve vysi 800 Kc. Tato castka nebude
uctovana v pripade odsouhlaseni opravy nebo v pripade, ze je na zarizeni
soucasne realizována zárucní oprava. V pripade pisemneho dotazu uvedte
v predmetu e-mailu servisni cislo pripadu. Zarizeni Vam bude doruceno na dobirku.
Zakaznicka linka: + 420 531 027 777
Fax: + 420 531 027 622
E-mail: proposal_cz@acer-euro.com
Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
CTPark Brno
Turanka 110
627 00 Brno - Slatina
Pozn. Nevím proč se jedná o sw závadu způsobenou uživatelem , jelikož jsem na tom tabletu nic neudělal!
Tablet jsem dosud nevyzvedl .
výr. číslo : 24313041915 32G
Chtěl bych vrátit peníze jelikož tomuto produktu nevěřím,stejně jako Electro World s.r.o .
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V tomto případě není řešením tablet nevyzvednout, protože prodejce sám o sobě zjevně reklamaci neuzná. Vzhledem k tomu, že již proběhly 3 reklamace, které byly uznané, vznikal by uznáním této reklamace nárok zákazníka na odstoupení od kupní smlouvy na základě § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Pokud prodejce trvá na zamítnutí reklamace, doporučujeme vyzvednout si výrobek, podepsat maximálně převzetí, žádné souhlasy s vyřízením reklamace atd. Následně kontaktovat soudního znalce, kterému by se předložil výrobek spolu s odůvodněním zamítnutí od servisu a on by zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na uznání reklamace a odstoupení od kupní smlouvy, ale i na proplacení nákladů, které bylo nutné vynaložit na proplacení znaleckého posudku.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.
Vyjádření dTestu
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.