Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 6.2.2019 jsem koupila vozidlo u výše uvedené společnosti, při cestě domů se mi rozsvítila kontrola na palubní desce, poté jsem nechala prověřit vozidlo autorizovaným prodejcem, který uvedl, že je poškozený katalyzátor a díky tomu dochází i k poškození motoru, což představuje skrytou vadu. Volala jsem do Mamacaru, tam se se mnou moc nebavili, proto jsem dne 8.2.2019 písemně odstoupila od kupní smlouvy. Jejich právnička mi odpověděla, že vozidlo jsem převzala se závadou, což je uvedeno v zápise o technickém stavu, bod 8 (výfuk. potrubí), tam však je univerzálně zaškrtnuto - zvýšená hlučnost, koroze či netěsnost, odpovídá stáří a způsobu užívání a možná snížená funkce katalyzátoru či sondy lamda, nikoliv tedy, že katalyzátor nefunguje
vůz Hyindai i 20, SPZ 1SM8781, č.karoserie NLHBSA51BABZ029616, č.tech.průkazu UE280725, barva vozidla červená
vzhledem k tomu, že se jedná o skrytou závadu požaduji vrácení peněz, včetně faktury za diagnostiku a dálniční známkyčíslo faktury 19000281 na vozidlo
|
Tweet |