Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#30883Nevrácení peněz za poukazy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2019, před 5 lety

Taťána Chalupníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala podnět k šetření ohledně neoprávněného jednání spol. Elimat investment s.r.o., která je vlastníkem a provozovatelem kosmetického studia Platan Clinique, Centrum estetické péče na adrese Lidická 16, Praha 5.
Dne 24.9.2018 zakoupila jsem poukazy ve výši 3003,- Kč od této společnosti.
Platba byla uskutečněna z účtu.Termín ošetření byl domluvený na 22.11.2018 na adrese Lidická 16, Praha 5. Z důvodu negativní zkušenosti a nespokojenosti s výsledkem z předešlého zákroku požádala jsem dne 13.10.2018 o zrušení terminu ošetření a o vracení peněz za poukazy. I přes veškeré upomínky z mé strany a odpovědi ze strany Platan Clinique peníze doposud nebyly vraceny.
Neustále výmluvy a ujištění ze strany této společnosti, že máji problémy s bankou,která nemůže vrátit peníze .
Jako důkaz přikládám emaily:
7.11.2018 V předchozích e-mailech jste nás upozorňovala, že žádáte o vrácení peněz na injekční lipolýzu, na kterou máte zarezervovaný termín dne 22.11 .2018. Mohu Vám tímto potvrdit, že peníze za neprovedenou injekční lipolýzu Vám budou vráceny zpět na účet, a to do 30-ti pracovních dní.
Pro vyřízení požadavku budeme potřebovat číslo Vašeho účtu.
Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová

8.11.2018 Dobrý den, paní Chalupníková,
Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu

11.12.2018 Dobrý den, paní Chalupníková,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.
Ještě jednou se velice omlouváme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu

19.12.2018 Dobrý den, paní Chalupníková,
velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou na straně banky. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně.
Jakmile Vaši platbu odešleme, tak Vás budu ihned informovat. Ještě jednou se velice omlouváme.
Děkujeme Vám za trpělivost i pochopení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu

30.01.2019 Dobrý den, paní Chalupníková,
velice mě mrzí, že Vám nebyly peníze stále vráceny. Samozřejmě Vám nemohu bránit aby jste jednala dle vlastních práv, ale věřím, že tyto kroky nebudou nutné.
Váš e-mail jsem přeposlala hlavnímu vedení, které celou záležitost urychlí.
Jakmile Vám peníze budou odeslány zpět na účet, tak Vám do e-mailu obratem zašlu potvrzení o vrácené platbě.
Prosím ještě o chvíli strpení.
Děkuji a ještě jednou se omlouvám.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


Produkt

11 poukazů na Injekční lipolýzu . Uhrazená částka ve výši 3003,- Kč z bankovního účtu.


Požadované řešení

Žádám o vracení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému