Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30891Stížnost na doručovatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2019, před 5 lety

Magdalena Chalupová

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na poštovního doručovatele. A to konkrétně na M.P. Má adresa je (viz referenční údaje). Jen během posledního týdne dvakrát se pan doručovatel nenamáhal zazvonit a doručit mě doporučenou zásilku. Dodávám, že jsem na mateřské a navíc mám děti nemocné, takže dopoledne jsem vždy doma! A navíc je pro mě komplikované si chodit přímo na poštu. A upozorňuji, že zvonek máme v pořádku! Konkrétně se jednalo o zásilku s podacím číslem (viz referenční údaje). Bohužel u první zásilky jsem si zapomněla podací číslo poznamenat. S kolegyněmi, které tu roznasely poštu před panem Pedálem, jsem s doručením doporučených zásilek přímo mě nikdy problém neměla! Pán si jen zjednodušuje svou práci, za kterou je placený. Vím, že práce poštovního doručovatele není lehká, ale tohle je moc. Vypadá to, že si lístky o nemožnosti doručení tiskne už předem a ani se nenamáhá zásilku doručit! Bohužel si myslím, že nebudu jediná s tímto problémem. Doufám v brzkou nápravu. Děkuji Magdalena Chalupová


Produkt

Podací číslo zásilky RR901976437CZ, doručovatel Martin Pedál


Požadované řešení

Ideálním řešením by bylo, kdyby se pan Pedál příště námáhal mi zásilku doručit!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému