Počet nahlášených stížností: | 3208 |
Z toho za letošní rok: | 35 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci podat stížnost na poštovního doručovatele. A to konkrétně na M.P. Má adresa je (viz referenční údaje). Jen během posledního týdne dvakrát se pan doručovatel nenamáhal zazvonit a doručit mě doporučenou zásilku. Dodávám, že jsem na mateřské a navíc mám děti nemocné, takže dopoledne jsem vždy doma! A navíc je pro mě komplikované si chodit přímo na poštu. A upozorňuji, že zvonek máme v pořádku! Konkrétně se jednalo o zásilku s podacím číslem (viz referenční údaje). Bohužel u první zásilky jsem si zapomněla podací číslo poznamenat. S kolegyněmi, které tu roznasely poštu před panem Pedálem, jsem s doručením doporučených zásilek přímo mě nikdy problém neměla! Pán si jen zjednodušuje svou práci, za kterou je placený. Vím, že práce poštovního doručovatele není lehká, ale tohle je moc. Vypadá to, že si lístky o nemožnosti doručení tiskne už předem a ani se nenamáhá zásilku doručit! Bohužel si myslím, že nebudu jediná s tímto problémem. Doufám v brzkou nápravu. Děkuji Magdalena Chalupová
Podací číslo zásilky RR901976437CZ, doručovatel Martin Pedál
Ideálním řešením by bylo, kdyby se pan Pedál příště námáhal mi zásilku doručit!
|
Tweet |