Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3099Neuznaná a neřešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2014, před 8 lety

Irena Rostásová

Znění stížnosti

Dobrý den,
>>>>> přes slevový portál Zapakatel.czjsem zakoupila 3 vouchery na prodloužený
>>>>> víkend ve Vysokých Tatrách do hotelu Nezabudka s nabídkou all
>>>>> inclusive. To, co jsme zažili po příjezdu byl ale horor, to jste
>>>>> inzerovali, byl podvod.Pokoje špinavé, wellnes do slova na
>>>>> zvracení,
>>>>> humus,špína, smrad,nedal se použít...a to nejsme nároční. V ceně
>>>>> měla
>>>>> být láhev sektu...nic, i když jsme si řekli, prý došlo., dále měla
>>>>> být
>>>>> v ceně večeře v kolibě..beze slova omluvy personál odpoví že máte
>>>>> smůlu. Nápoje alko i nealko k all se podávají pouze teplé, prý se
>>>>> rozbil výrobník na led....ok, to se může stát, jenže v baru jsou
>>>>> dvě
>>>>> velké lednice ...funkční...bohužel prázdné. Když jsem požádali
>>>>> servírku, zda by tam mohla dát chladit colu, odpověděla, že
>>>>> majitel
>>>>> do
>>>>> zakázal.
>>>>> Objednávala jsem pokoj pro 3 osoby....v pokoji bylo dvoulůžko a
>>>>> smradlavá sedačka neurčité barvy.Mohla bych psát dál a dál.
>>>>> Tento pobyt byl nechutný.
>>>>> Kdybychom nejeli takovou dálku ..700 km...jeli bychom domů ještě
>>>>> ten
>>>>> den.Nespokojených lidí bylo více. Reklamovala jsem na místě, nikdo nebyl přítomný, reklamovala jsem na Zapakatel.cz, alu již si druhý měsíc jen dopisujeme, jedna z odpovědí byly obchodní podmínky, kde se odvolávají, že neodpovídají za poskytnuté služby a měla jsem reklamovat na místě...což nešlo.
>>>>>
>>>>>


Produkt

Zapakatel.cz - víkend v hotelu Nezabudka


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 11:23, před 8 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 09:47, před 8 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127).
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.