Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
>>>>> přes slevový portál Zapakatel.czjsem zakoupila 3 vouchery na prodloužený
>>>>> víkend ve Vysokých Tatrách do hotelu Nezabudka s nabídkou all
>>>>> inclusive. To, co jsme zažili po příjezdu byl ale horor, to jste
>>>>> inzerovali, byl podvod.Pokoje špinavé, wellnes do slova na
>>>>> zvracení,
>>>>> humus,špína, smrad,nedal se použít...a to nejsme nároční. V ceně
>>>>> měla
>>>>> být láhev sektu...nic, i když jsme si řekli, prý došlo., dále měla
>>>>> být
>>>>> v ceně večeře v kolibě..beze slova omluvy personál odpoví že máte
>>>>> smůlu. Nápoje alko i nealko k all se podávají pouze teplé, prý se
>>>>> rozbil výrobník na led....ok, to se může stát, jenže v baru jsou
>>>>> dvě
>>>>> velké lednice ...funkční...bohužel prázdné. Když jsem požádali
>>>>> servírku, zda by tam mohla dát chladit colu, odpověděla, že
>>>>> majitel
>>>>> do
>>>>> zakázal.
>>>>> Objednávala jsem pokoj pro 3 osoby....v pokoji bylo dvoulůžko a
>>>>> smradlavá sedačka neurčité barvy.Mohla bych psát dál a dál.
>>>>> Tento pobyt byl nechutný.
>>>>> Kdybychom nejeli takovou dálku ..700 km...jeli bychom domů ještě
>>>>> ten
>>>>> den.Nespokojených lidí bylo více. Reklamovala jsem na místě, nikdo nebyl přítomný, reklamovala jsem na Zapakatel.cz, alu již si druhý měsíc jen dopisujeme, jedna z odpovědí byly obchodní podmínky, kde se odvolávají, že neodpovídají za poskytnuté služby a měla jsem reklamovat na místě...což nešlo.
>>>>>
>>>>>
Zapakatel.cz - víkend v hotelu Nezabudka
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |