Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu jsem si u společnosti EU nábytek objednala sedací soupravu,kterou jsem obratem zaplatila a 23.1.2019 mi byla dodána.Při sestavování bočnic bylo zjištěno,že kolejničky ,které drží boky nesedí více jak o 1 cm,tudíž boky nejdou přidělat na levé a ani na pravé straně.Okamžitě jsem poslala reklamaci,odpovědí bylo,že chtějí zaslat fotografie a číslo fa.Fotografie jsem zaslala,na číslo fa jsem bohužel zapomněla ,proto 30tý den od podání mi byla reklamace zamítnuta pro nedodání čísla fa.Reklamaci jsem proto opět podala,první řešení bylo,abych si kolejnice přešroubovala ,což v mém věku 70 let je směšné,druhý návrh byl ,abych ji pečlivě zabalila a poslala kurýrní službou.S ani jedním návrhem nesouhlasím,moje představa byla,že přijede technik,který to dá do pořádku nebo si sami pro sedačku přijedou.Už nevím jak dál,sedačku stále nepoužívám a vyřízení v nedohlednu.Prosím o radu,jak postupovat dále.
Rozkládací sedací souprava CRF/CRF-NAOMI-BERLINO2/MADRYT1100,reklamace pod číslem 1623
Oprava na místě,popřípadě zajištěný odvoz prodávajícím.
|
Tweet |