| Počet nahlášených stížností: | 226 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 0 |
37%
63%
Dne 24.3.2014 jsem zakoupila rekreační plátěnou obuv ve Futurum Kolín. 16.4.2014.jsem šla reklamovat obuv s požadavkem na vrácení peněz kvůli rozlepené levé a pravé patě obuvi.29.4.2014 jsem si došla do prodejny,kde měla být reklamace vyřízena (telefonicky mě předem kontaktovali. Prodavačka mi přinesla opravené boty s tím,že jiné řešení není možné.Nechtěla svolit k žádnému kompromisu, vedoucí nebyla prý k zastižení a že nebudu mít stejně žádné dovolání ani u ní.Nevím jak tedy postupovat dál, když nejsou ochotni přistoupit na nějaký kompromis. Děkuji
Artikl: Nylon RED W130859,účelovost: rekreační obuv, č.kód: 2220214080409
Ráda bych chtěla vrátit peníze vzhledem k již jedné předešlé reklamaci obuvi u této společnosti, kterou jsem musela reklamovat a byla jsem nucena si vybrat za to jinou obuv. Po této bohužel negativní zkušenosti požaduji vrátit finanční částku. Děkuji.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Obuv byla reklamována po necelém měsíci od koupě. Jedná se tedy o nesplněnou jakost při převzetí dle ustanovení § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. V takovém případě má spotřebitel právo na výměnu věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Až v případě, že to není možné, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel primárně právo na její bezplatné odstranění.
Vyjádření dTestu
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.