Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31090Nezasílání e-mailové korespondence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 5 lety

Kamil Hrbáč

Znění stížnosti

V červnu roku 2015 jsem u pojišťovacího zprostředkovatele, L. D., vypovídal pojistnou smlouvu. Od té doby mi nechodila žádná e-mailová korespondence, i když mi na pobočce v Karviné tvrdili, že ano. První zpráva od doby výpovědi mi přišla až po dotazu na pobočce, ten samý den, tzn. 4.3.2019. Do té doby jsem neměl tušení o stále trvající existenci flotily a hlavně o tom, že získávám bonusy ze smluv na mne navázaných z roku 2010. O tomto mě neinformovala ani paní N., která se mnou smlouvu uzavírala, ani paní D. při výpovědi. Pokud by mi chodily tyto e-maily jak měly, určitě bych po tom pátral dříve, dotazoval se na pobočce a řešil to.


Produkt

Autopijištění 06


Požadované řešení

Od doby mé výpovědi by měly být bonusy zpětně připsány majitelům navázaných automobilů, pokud to nelze, měli by obdržet finanční kompenzaci ve stejné výši v podobě slevy na pojistném.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému