Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Při nákupu vozidla na pobočce v Pardubicích mi bylo vnuceno koupit si doplňkové služby a asistenční služky ÚAMK. O nutnosti zaplatit tyto služby ve výši 3.950 Kč jsem byl informován až při podpisu smlouvy s tím, že jsou povinné. Třikrát jsem paní/slečně Adéle Špidlové odmítl tyto doplňkové služby zaplatit. Dokonce jsem se jí přímo zeptal, zda je musím mít, i když je nechci. Na všechno mi odpověděla, že je ano, musím a že mi bez toho nemohou prodat automobil.
Rád bych tedy touto cestou požádal Autocentrum ESA o vrácení poplatku za tyto služby, neboť jsem již při podpisu jasně deklaroval, že je nechci a přesto mi byly vnuceny jako podmínka nákupu vozidlo, o něž jsem stál.
S pozdravem
Martin Tabačan
Asistenční služby ÚAMK a doplňkové služby STANDARD 1000
Požaduji plné navrácení platby za tyto služby ve výši 3.950 Kč.
|
Tweet |