Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31171Doplňkové služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2019, před 5 lety

Martin Tabačan

Znění stížnosti

Při nákupu vozidla na pobočce v Pardubicích mi bylo vnuceno koupit si doplňkové služby a asistenční služky ÚAMK. O nutnosti zaplatit tyto služby ve výši 3.950 Kč jsem byl informován až při podpisu smlouvy s tím, že jsou povinné. Třikrát jsem paní/slečně Adéle Špidlové odmítl tyto doplňkové služby zaplatit. Dokonce jsem se jí přímo zeptal, zda je musím mít, i když je nechci. Na všechno mi odpověděla, že je ano, musím a že mi bez toho nemohou prodat automobil.

Rád bych tedy touto cestou požádal Autocentrum ESA o vrácení poplatku za tyto služby, neboť jsem již při podpisu jasně deklaroval, že je nechci a přesto mi byly vnuceny jako podmínka nákupu vozidlo, o něž jsem stál.

S pozdravem

Martin Tabačan


Produkt

Asistenční služby ÚAMK a doplňkové služby STANDARD 1000


Požadované řešení

Požaduji plné navrácení platby za tyto služby ve výši 3.950 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému