Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31243Seznamka Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2019, před 5 lety

Věra Exnerová

Znění stížnosti

Chtěla bych Vás požádat o radu ohledně be2 seznamky. Založila jsem si u nich účet a poplatek za VIP account se hradil poprvé z moji osobní karty - měsíční členství. Obnovovat jsem VIP členství nechtěla. Nicméně jsem zjistila, že mi z karty bylo odečteno přibližně 2 200 Kč,- bez mojí autorizace a souhlasu. Předpokládala jsem, že budu informována o končícím členství, navíc jsem ani neobdržela žádnou fakturu. Výpověď se má navíc posílat někam do ciziny a bojím se, že by to tam ani nedorazilo a členství by mi i nadále platilo. Už jsem si požádala o novou platební kartu a psala na zákaznický servis Be2, že si přeji ukončit členství a zaslat platbu zpět.Na internetu jsem našla spoustu stížnosti na tuto firmu a nevím, jak dále postupovat. Můžete mi prosím poradit? Děkuji


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Ukončení členství s vrácením platby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému