Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím Vás o pomoc řešením mého problému se společností Interdate S.A.
V loňském roce jsem vyzkoušel jejich VIP členství na zkoušku s tím, že jsem neměl dále v úmyslu pokračovat ve využívání placených služeb.
Bohužel došlo k autoprolongaci placeného VIP členství bez mého předešlého výslovného souhlasu (není ani možnost s autoprolongací nesouhlasit). Zjistil jsem to až nyní, kdy mi přišel dopis od společnosti Intrum, která pro Interdate dluh vymáhá. Interdate mě dokonce předtím nijak nekontaktovala. Služby této společnosti (včetně navštěvování jejich webových stránek) jsem využíval cca 2 dny.
Při pokusu o dořešení přímo se společností Iterdate (přes e-mail collections@interdatesa.com) mě pokaždé jen upozorní, že musím vzniklý dluh uhradit a mám jednat výhradně se společností Intrum.
Zvláštní je, že jsem jim při naší e-mailové komunikaci neudal žádný identifikační údaj, podle kterého by mohli můj účet identifikovat a přesto mě ujistili, že k dalšímu prodloužení placeného VIP členství nedojde.
Děkuji za Vaši pomoc a přeji hezký den
Černý
VIP členství u společnosti Interdate S.A.
Požaduji zrušit dle mého neoprávněně vymáhání dlužné částky.
|
Tweet |