Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31277Vymáhání platby za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2019, před 5 lety

Matěj Černý

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím Vás o pomoc řešením mého problému se společností Interdate S.A.
V loňském roce jsem vyzkoušel jejich VIP členství na zkoušku s tím, že jsem neměl dále v úmyslu pokračovat ve využívání placených služeb.
Bohužel došlo k autoprolongaci placeného VIP členství bez mého předešlého výslovného souhlasu (není ani možnost s autoprolongací nesouhlasit). Zjistil jsem to až nyní, kdy mi přišel dopis od společnosti Intrum, která pro Interdate dluh vymáhá. Interdate mě dokonce předtím nijak nekontaktovala. Služby této společnosti (včetně navštěvování jejich webových stránek) jsem využíval cca 2 dny.
Při pokusu o dořešení přímo se společností Iterdate (přes e-mail collections@interdatesa.com) mě pokaždé jen upozorní, že musím vzniklý dluh uhradit a mám jednat výhradně se společností Intrum.
Zvláštní je, že jsem jim při naší e-mailové komunikaci neudal žádný identifikační údaj, podle kterého by mohli můj účet identifikovat a přesto mě ujistili, že k dalšímu prodloužení placeného VIP členství nedojde.
Děkuji za Vaši pomoc a přeji hezký den

Černý


Produkt

VIP členství u společnosti Interdate S.A.


Požadované řešení

Požaduji zrušit dle mého neoprávněně vymáhání dlužné částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému