Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3128Zaplacená služba , která nelze využívat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 10 lety

Radek Mrkvan

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost se satelitním operátorem SKYLINK.
Koupil jsem si v Tipsportu 29.12.2013 kupon pro službu Skylink Servisní poplatek 12 měsíců za 348,- s datumem expirace 29.6.2014.
Když jsem se rozhodl tento kupon aktivovat 11.5.2014 přes internet
psalo mi to , že nelze tento kupon aktivovat.Proto jsem se rozhodl
následující den 12.5.2014 volat operátorovy Skylinku.
Vše jsem vysvětlil operátorce a ta mi zdělila , že se zvedl servisní poplatek od 1.1.2014 na 498,- a nárok na mou službu zaniká a maximálně mi můžou připsat částku na kredit, nebo poměrnou část měsíců předplatit, ale v žádném případě mi nechtěly dát službu , kterou jsem jim zaplatil .Proto by mě zajímalo jestli je tohle vůbec možné.
K operátorce jsem se choval slušně, ale dal jsem najevo , že se mi postup Skylinku nelíbí.Ta vše předala na reklamace .
Takže nezbývá než čekat na jejich vyjádření.

Radek Mrkvan


Požadované řešení

dostat službu , kterou jsem zaplatil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému