Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost se satelitním operátorem SKYLINK.
Koupil jsem si v Tipsportu 29.12.2013 kupon pro službu Skylink Servisní poplatek 12 měsíců za 348,- s datumem expirace 29.6.2014.
Když jsem se rozhodl tento kupon aktivovat 11.5.2014 přes internet
psalo mi to , že nelze tento kupon aktivovat.Proto jsem se rozhodl
následující den 12.5.2014 volat operátorovy Skylinku.
Vše jsem vysvětlil operátorce a ta mi zdělila , že se zvedl servisní poplatek od 1.1.2014 na 498,- a nárok na mou službu zaniká a maximálně mi můžou připsat částku na kredit, nebo poměrnou část měsíců předplatit, ale v žádném případě mi nechtěly dát službu , kterou jsem jim zaplatil .Proto by mě zajímalo jestli je tohle vůbec možné.
K operátorce jsem se choval slušně, ale dal jsem najevo , že se mi postup Skylinku nelíbí.Ta vše předala na reklamace .
Takže nezbývá než čekat na jejich vyjádření.
Radek Mrkvan
dostat službu , kterou jsem zaplatil.
|
Tweet |