Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3130Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 7 lety

Naděžda Rohlíková

Znění stížnosti

Dobrý den, 27.4.13 jsem zakoupila vycházkovou prošívanou obuv. 23.9.13 byla uplatněna 1. reklamace ohledně nerovnosti (vlnící se) a odlepení L a P stélky. Doplňující popis: odlepená podešev, mezipodešev, rámek, obsázka. Dále pak díky odlepené podešve a propadlé pravé stélce je chůze nerovnoměrná a tlačí.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že obuv je spotřební věc a její části se v průběhu užívání opotřebovávají, atd a proto se reklamace zamítá.
27.4.14 jsem obuv opět reklamovala s tím, že se prodřené a uvolněné podšívky žmolkují, drolí a uvolněný molitan tlačí do chodidla.
Vyjádření k reklamaci: Zákaznice reklamuje stejnou vadu. Nelze opakovaně reklamovat již posouzenou reklamaci. Mám prý možnost se obrátit na ČOI. Z výkladu OZ vyplývá, že změny věci vzhledové či funkční způsobené opotřebením v průběhu užívání nelze považovat za vady!

Místo nákupu: Jindřišská 20, Praha 1, 266 01
1.a 2. reklamace Zbrojnická 3, Plzeň, 397 15
Co jsem pro vyřešení stížnosti udělala:
- zajela do prodejny Baťa v Olympii Plzeň a chtěla si zakoupit nové stélky = podobné se u Bati neprodávají, ty co mohou nabídnout jsou nevhodné
- napsala si o radu na kontaktbata (email)= v odpovědi je mimo jiné ujištění, že jejich prioritou je vždy max. objektivita...
- zašla do opravny obuvi a zjistila, že takové speciální stélky se nedělají a jedině stávající nějak podlepit
- také jsem zajela na ČOI v Plzni dle rady viz zamítnuté 2. reklamace = řešili by prý kdyby se mnou odmítli reklamaci sepsat nebo byly v sepsané reklamaci nepřesnosti


Produkt

Dámská obuv vycházková flexiblová, zákl.vrch.mat.hladká useň, artikl 5441201, velikost 400


Požadované řešení

Prosím o přehodnocení posuzovatele, výměnu stélek příp. vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2014 08:40, před 7 lety

V případě, že reklamace byla vyřízena do 30 dnů, byl sepsán reklamační protokol a bylo dodáno i písemné odůvodnění zamítnutí, nedošlo tak k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
V tomto případě by bylo nutné nechat vypracovat znalecký posudek, který by stanovil příčinu vady. Zároveň ale opotřebení by nemělo způsobit vadu, pro kterou je výrobek nepoužitelný.
V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má právo žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i náklady, které měl spojené s pořízením znaleckého posudku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:29, před 7 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.


Naděžda Rohlíková

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:29, před 7 lety

Hodnocení: