Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:157
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31313Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před rokem

Jan Engelhart

Znění stížnosti

V září roku 2018 jsme zakoupili notebook HP jehož součástí byla instalace windowsu 10. Notebook od začátku nefunguje tak jak bylo popisováno na stránkách
prodejce. Podle popisu má vydržet 7 hod. Ale vydrží jen 2:31 hod. Seká
se, nelze vytvořit nová složka, nefungují jednoduché hry (špatná grafika)
3× jsme reklamovali a ani jednou to neuznali(při 3 reklamaci nám zdělili
že se jedná o neopravitelnou softwarovou závadu a že se na to
reklamace nevztahuje) zajímalo by mě jak je to možné že jsem
notebook zakoupil včetně windowsu a nechtějí uznat reklamaci ani
odstoupení od smlouvy.V občanském zákoníku § 2161 se píše, že v
případě vady, která vznikla do 6 měsíců od zakoupení se považuje
výrobek za vadný již při předání. A v § 2169, že lze požadovat výměnu
věci za novou za předpokladu, že nesplňuje požadavky. Dneska mi přišel email od HP, že teda peníze dostanu, tak jsem šel zase do Datartu Oblouková 1395/4 , Děčín velice nepříjemný skladník s zástupcem vedoucího pořád dokola opakovali že peníze nevrátějí že s HP nemají nic společného ať si to řešíme sami i když jsme ho u nich koupily. Pak zástupce vedoucího teké poradil že si máme napsat Billu Gatesovi. Chtěli jsme po něm písemné vyjádření co řekl ale zástupce vedoucího to zakázal skladníkovi napsat.Žádám o vaše vyjádření. Pracovníci v Děčíně v Obloukové ulici jsou velice drzí, neochotní a neakceptují zákony,trvají na nevrácení peněz přes to že jsem ochoten řešit toto přes média nebo soudní cestou. S pozdravem Engelhart.


Produkt

Nevyřízená reklamace/Laptop HP 15-bw032nc


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 09:51, před rokem

Pokud prodávající zamítá reklamaci, měl by zamítnutí řádně odůvodnit. Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měla by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz).

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 13:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.