Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31353Nedodání objednaného a zaplaceného zboží, nevrácení uhrazené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 5 lety

Marie BURIÁNOVÁ

Znění stížnosti

Dne 28.11.2018 jsem objednala zboží a ihned zaplatila on line kartou.
Kopie výpisu z účtu provedené úhrady je zde :

file:///C:/Users/netbook01/SkyDrive/MOJE/Vypisi%20P%C5%BD%C3%9A/PTV_TPS_PSB_CZ.pdf

Následně jsme obdržela potvrzení o přijetí objednávky a proformu faktury (viz níže):

Od: info@levne-hracky-eshop.cz
> Komu: mariebur@centrum.cz
> Datum: 28.11.2018 23:06
> Předmět: potvrzení objednávky, platební údaje
>

Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 420 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2601341563/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1802017467
Zaplaít ONLINE mužete na tomto odkazu. ZAPLATÍT ONLINE
PLATBY ZE SLOVENSKA:
CZ7920100000002601341563
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Cheep flight logistics s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://levne-hracky-eshop.cz/

https://levne-hracky-eshop.cz/cart/factura/17467
https://levne-hracky-eshop.cz/cart/facturalogin/facturaa/17467


Po měsíci, kdy nic nepřišlo jsme začala zboží urgovat
Obdržela jsme tuto zprávu :
> Od: objednavkyzb@seznam.cz
> Komu: "Marie Buriánová"
> Datum: 14.12.2018 17:29
> Předmět: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>

Dobrý den, Váš dotaz byl předán na účetní oddělní. Budeme Vás kontaktovat do 3 dnů. S přáním hezkého dne Podpora zákazníků objednavkyzb@seznam.cz Tel.: 373 547 690

Ovšem žádná informace nepřišla ani za týden ani za další měsíc.Poslala jsme několik dalších urgencí, na které nikdo nereagoval, teprve na moji 4 urgenci přišla odpověď:

> Od: objednavkyzb@seznam.cz
> Komu: "Marie Buriánová"
> Datum: 29.01.2019 16:51
> Předmět: Re: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý den, výrobce zrušil vaši objednávku z důvodu že zboži o které se jedna došlo na skladě. Můžeme zboží objednat znova a nebo vratit vám na učet ze kterého platba přišla. Co s tím uděláme ? Děkujeme

Obratem jsme jim zaslala svoje přání, vrátit peníze na můj účet.
Ovšem nic se dlouho nedělo, poslala jsme další 2 urgence a stále nic !!!

_ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Marie Buriánová"
> Komu: objednavkyzb@seznam.cz
> Datum: 08.03.2019 14:35
> Předmět: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>

Dobrý den,

jak vidím tak stále se neděje nic k vyřešení problému s nedodáním objednaného zboží a vrácením peněz za toto zboží ! Je docela asi již čas začít to řešit jiným způsobem, nejprve to zkusíme mediálně, tj, zveřejněním veškeré této korespondence na sociálních sítích, by se potencionální zákazníci nad konáním vaší firmy zamylseli a raději NIC neobjednávali. Tak to zkusím v pondělí, do té doby máte čas mi peníze zaslat.

Buriánová Marie

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Marie Buriánová"
> Komu: objednavkyzb@seznam.cz
> Datum: 25.02.2019 20:21
> Předmět: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>

Dobrý večer,

tak uběhl zase měsíc od doby, kdy jste mi slíbili vrácení peněz na můj účet z důvodu, že zboží již není na skladě. (to co jste mi sami napsali si můžete přečíst níže, je zvýrazněno červenou barvou.. Nechápu , jak může v tomto státě fungovat organizace, která se takto chová ke svým zákazníkům. To u vás ještě někdo něco objednává ??

Takže, pokud jste to nepochopili, tak tedy já vám na účet zaplatila 420 Kč za zboží, které jste mi nedodali a tak mi laskavě tuto částku vraťte na účet, ze kterého byly peníze vám odeslány kartou, tj. na číslo 1182942 / 0300 .
Děkuji
Buriánová Marie


Jak vidím, nejsem jediná, kdo má s touto firmou problém a proto nechápu, jak může tato firma u nás ještě fungovat. Byla bych ráda, kdybych se mohla připojit do skupiny stěžovatelů a zvýšit tak možnost žalování těch lumpů, kteří tu klamou a šacují naše lidi.

Děkuji za pomoc.

Buriánová


Požadované řešení

Požadovala jsem vrácení uhrazených peněz.Firma hřeší na to, že částka 420 Kč je tak malá, že se o ni nikdo nebude zajímat ? Nemylte se, pro mě, důchodkyni je to částka dosti veliká, abych o její získání zpět zabojovala,ale hlavně jde o princip slušnosti a neslušnosti k zákazníkovi, klientovi.

Jednání vaši firmy nemá nic společného se slušností a tudíž nemáte na našem trhnu co pohledávat.

Marie Buriánová
Klešice č. 28


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému