Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#31364Nevrácení částky po odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 4 měsíci

Petr Melichárek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červenci roku 2018 jsem zaslal mobilni telefon xiaomi redmi note3
na reklamaci do firmy androidlevne TERAE BUSINESS s.r.o. Kolínská 6 praha 3 13000. od které jsem telefon zakoupil přes internet a dodnes ho jestě nemám.Zaslal jsem prodejci odstoupení od kupní smlouvy pro nedodržení časového intervalu na reklaci.
bylo mi odepsáno že se na tom pracuje a stále nemá ani peníze ani telefon.


Produkt

Xiaomi redmi note3 stříbrné barvy


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 22:25, před 4 měsíci

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna a že od smlouvy odstoupil. Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a prodávajícím urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 20:35, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.