Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:478
Z toho za letošní rok:77
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31370Nedoručení balíku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 9 dny

Josef Pouzar

Znění stížnosti

Dobrý den,
měl jsem objednám balík z Německa - zde vše bez problémů.
Když se nic nedělo, tak jsme kontaktoval odesílatele, který mi potvrdil a poslal sledovaní zásile, kde bylo najednou napsaná že se zboží vrací odesílateli.
Volal jsme tedy na linku PPL a zde mi bylo řečeno, že nikoho u nás doma nezsastihl, což mimo jiné není pravda.
A že z důvodu ochrany os. údajů jim DHL nesmí žádné kontakt na zákazníka a oni tudíž nemají možnosm mne ko kontaktovat..
Mám tedy dotazy:
1) Je jejich poviností, v případě když tvrdí že se na nikoho nedozvonili, což není pravda zanechat nějaký vzaz - např.. poštovní schránc neřeší to nějaký zákoon jako uČeské posty či GPL dáva lístek do schránky?,.
2.) Musí dokázet, že mne nějakým způsobem kontaktovali?
3.) A jak řešit, kdyý mi zboží budou dodávat zniuvu ma budou chtít znovu zplatit dopravu?

posílám jejich odpovědi ze informačního emailu:
1. email
"Vážený pane Pouzare,
dovolujeme si reagovat na Váš e-mail týkající se zásilky číslo 22001948875.
Dle systému byla zásilka přijata na depo dne 25. 02.
Zásilku jsme se po té snažili doručovat na Vaši adresu a pokus o doručení nebyl úspěšný a zásilka byla ponechána na výdejní místě.
Německá zahraniční přepravní služba nepředává kontakt na příjemce k nám do systému, na základě ochrany osobních údajů. Proto jsme Vás nemohli o doručení zásilky informovat.
Zásilku jsme měli v držení po dobu 10 dní a jelikož během této doby nebyla odesílatelem ani příjemcem upřesněna, byla po vypršení úložní lhůty automaticky vrácena zpět do Německa.
Je nám líto, ale Vaši zásilku již v přepravě nemáme. Je třeba se obrátit na odesílatele, aby Vám zboží poslal znovu.
V systému žádnou databázi nemáme, s každou zásilkou jsou nám předávané nové údaje.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
2. email:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Naše společnost oznámení ve schránce neponechává.
Bohužel nemáme možnost již prověřit, zdali řidič na adrese zvonil či nikoliv.
Mrzí nás komplikace, které Vám vznikly. Věříme, že příště proběhne doručení v pořádku.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Lada Adamová"

Děkuji Pouzar


Požadované řešení

JAk je to když pošlou zboží znovu a budou požadovat znovu platbu za dopravu?
Jaké jsou jejich povinnosti v případě, že tvrdí že doma nikdo nebyl:
Děkuji Pouzar


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 19:09, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.