Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:478
Z toho za letošní rok:77
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31379Opakované arogantní jednání řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 9 dny

Josef Lavička

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem obdržel SMS, že mi bude PPL doručovat balík mezi 14.-16.hod,který lze hradit kartou. Za hodinu další SMS,
"v důsledku náhlé poruchy terminálu" musí být platba 998.- Kč hotově(za posledních 5 doručení terminál "náhle" nefungoval ani jednou !)
V 16:18 hod. další SMS, zásilka je k vyzvednutí v ParcelShopu v Aši - bez pokusu o doručení domů, kde jsem čekal a zrušil již předtím sjednané plánované aktivity.
V minulosti opakovaně odmítl dodat zboží na jinou adresu v Aši
(rozdíl 1,5 km).


Požadované řešení

Řidiče důrazně poučit ev.propustit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 08:47, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.