Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:511
Z toho za letošní rok:110
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31379Opakované arogantní jednání řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 2 měsíci

Josef Lavička

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem obdržel SMS, že mi bude PPL doručovat balík mezi 14.-16.hod,který lze hradit kartou. Za hodinu další SMS,
"v důsledku náhlé poruchy terminálu" musí být platba 998.- Kč hotově(za posledních 5 doručení terminál "náhle" nefungoval ani jednou !)
V 16:18 hod. další SMS, zásilka je k vyzvednutí v ParcelShopu v Aši - bez pokusu o doručení domů, kde jsem čekal a zrušil již předtím sjednané plánované aktivity.
V minulosti opakovaně odmítl dodat zboží na jinou adresu v Aši
(rozdíl 1,5 km).


Požadované řešení

Řidiče důrazně poučit ev.propustit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 08:47, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2019 14:54, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.