Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31384Nedodané zboží po zaplacení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 9 dny

Miroslav Svoboda

Znění stížnosti

Dne 05.03.2019 v 13:59 obdrželi objednávku s číslem DACZ19-003335. Byla obratem uhrazena, jinou možnost nedali.Do dnešního dne nic nepřišlo, ani se s nimy nedá spojit telefonem - na email nereagují.
Celková částka byla 288,-kč.


Produkt

Brýle pro řidiče HD Vision 1 ks 05.03.2019 199.00 Kč 199 Kč Poštovné 1 ks 89.00 Kč 89 Kč Celkem bez DPH: 238 Kč DPH 21%: 50 Kč Cena celkem s DPH Uhrazeno 288 Kč


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 15:02, před 9 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.