Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:478
Z toho za letošní rok:77
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31385Nedoručený balíček

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 9 dny

Miroslava Kopecká

Znění stížnosti

BAlíček adresovaný na Oblastní nemocnice Příbram, jméno MUDr. Kopecká Miroslava, odesílatel QuickSeal, byl řidičem dne 15.3 2019 uložena na ParcelLogistik Kostky v Příbrami. Balíček je adresován na firmu. Řidič mi do telefonu tvrdí, že několikrát volal a nebrala jsem telefon. Já v mém telefonu za dopoledne nemám ani jeden nepřijatý hovor ( tel. 737 156 476). Dotazem na firmě zjištěno, že balíček měl být odevzdán v lékárně.
Žádám o vysvětlení.
MUDr. Miroslava Kopecká


Produkt

odesílatel QuickSeal, příjemce Oblastní nemocnice Příbram, Gen. R. Tesaříka 80


Požadované řešení

vysvětlení, proč byla zásilka odložena na výdejní místo a nebyla doručena do rukou adresáta.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 14:54, před 9 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.