Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:511
Z toho za letošní rok:110
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31385Nedoručený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 2 měsíci

Miroslava Kopecká

Znění stížnosti

BAlíček adresovaný na Oblastní nemocnice Příbram, jméno MUDr. Kopecká Miroslava, odesílatel QuickSeal, byl řidičem dne 15.3 2019 uložena na ParcelLogistik Kostky v Příbrami. Balíček je adresován na firmu. Řidič mi do telefonu tvrdí, že několikrát volal a nebrala jsem telefon. Já v mém telefonu za dopoledne nemám ani jeden nepřijatý hovor ( tel. 737 156 476). Dotazem na firmě zjištěno, že balíček měl být odevzdán v lékárně.
Žádám o vysvětlení.
MUDr. Miroslava Kopecká


Produkt

odesílatel QuickSeal, příjemce Oblastní nemocnice Příbram, Gen. R. Tesaříka 80


Požadované řešení

vysvětlení, proč byla zásilka odložena na výdejní místo a nebyla doručena do rukou adresáta.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 14:54, před 2 měsíci

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2019 14:49, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.