Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2627
Z toho za letošní rok:314
Stále v řešení:116
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 495 stížnostech.

#31389Odstoupení od smlouvy - Zrušení VIP členství na portálu be2 - internetová seznamka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před rokem

Lucia Izakovičová

Znění stížnosti

Vzhledem k mnoha negativním recenzím a mnoha a mnoha stížnostem na Vaši firmu žádám o okamžité zrušení VIP členství - Premiového účtu na internetovém portále be2 - seznamka, které jsem dnes objednala a zaplatila, avšak již v žádném případě nemám zájem o jeho trvání, potažmo jakékoliv prodlužování členství! Dle Vašeho návodu ve Všeobecných podmínkách jsem zaslala výpovědní mail s naskenovanou žádostí o odstoupení ze smlouvy s vlastnoručním podpisem a tímto očekávám okamžité zrušení mého premiového účtu a vrácení peně na mnou uvedené číslo účtu.


Požadované řešení

Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy vypovězené dnes 15.3.2019 zrušení mého Premiového účtu a všech mých osobních dat na vašem portále, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování.Vrácení celé částky na účet mnou zvolený.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 15:35, před rokem

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 13:50, před rokem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Lucia Izakovičová

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2019 13:59, před rokem

Dobrý den ,

záležitost je již vyřešena.

Děkuji za pomoc

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 11:48, před rokem

Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.