Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2018,jsem koupila na Lingintelligence přes mobilní aplikaci učení angličtiny zaručenou formou, kde firma avizovala, 100% spokojenost, pokud se tak nebude dít(nebudu spokojena do 14 dnů?), lze po 14 dnech požádat o navrácení peněz zpět. Kontaktovala jsem firmu na help@intelligence.com, odepsali na některé dotazy, ale již né na reklamaci. Stránky nesplňují prodejní kritéria, nemají reklamační řád a hlavně s obálkou přišel kód bez dokladu k objednanému zboží, tj. mám k mé objednávce pouze obálku o zaplacení dobírky na částku 3429CZK na Online Store Sp.z.o.o., Strojnická 373, Ceský Tein 1, 73701, zakoupená nejširší varianta Expert, ale bez faktury či dokladu?? Posílala jsem opětovně dotaz na mou reklamaci, bezúspěšně. Dnes zasílám další výzvu ohledně mé prosby o kontaktování a vyřízení reklamace.
Lingintelligence, angličtina Úroveň IV expert zaplacená částka 3429CZK
Vrácení peněz.
|
Tweet |