Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31496Reklamace, nedodržení podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2019, před 5 lety

Magdaléna Smolíková

Znění stížnosti

V prosinci 2018,jsem koupila na Lingintelligence přes mobilní aplikaci učení angličtiny zaručenou formou, kde firma avizovala, 100% spokojenost, pokud se tak nebude dít(nebudu spokojena do 14 dnů?), lze po 14 dnech požádat o navrácení peněz zpět. Kontaktovala jsem firmu na help@intelligence.com, odepsali na některé dotazy, ale již né na reklamaci. Stránky nesplňují prodejní kritéria, nemají reklamační řád a hlavně s obálkou přišel kód bez dokladu k objednanému zboží, tj. mám k mé objednávce pouze obálku o zaplacení dobírky na částku 3429CZK na Online Store Sp.z.o.o., Strojnická 373, Ceský Tein 1, 73701, zakoupená nejširší varianta Expert, ale bez faktury či dokladu?? Posílala jsem opětovně dotaz na mou reklamaci, bezúspěšně. Dnes zasílám další výzvu ohledně mé prosby o kontaktování a vyřízení reklamace.


Produkt

Lingintelligence, angličtina Úroveň IV expert zaplacená částka 3429CZK


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému