Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#31538Překročení stanovené doby pro vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 5 lety

Přemysl Synek

Znění stížnosti

30.1.2019 byla přijata reklamace č. 2195503668 základní desky MSI B250I GAMING PRO AC (kod produktu: 9145128, SN: 601-7A67-010B1701002432) z důvodu nefunkčního rozhraní M2 a SATA 1 na pobočce TS Bohemia v Jablonci nad Nisou.

15.2.2019 byla reklamace vyřízena a předána. Způsob řešení byla výměna.
Tato reklamace byla převzata mým kolegou.
22.2.2019 jsem vybalil základní desku a zjistil, že desku nemohu použít, jelikož je poškozena. Plastové zásuvky konektorů SATA 3 a SATA 4 jsou poškozeny a datový kabel do konektorů nezapadne. Kontaktoval jsem servis TS Bohemia a přiložil fotografie poškození.
Tato reklamace nebyla vyřízena řádně.

1.3.2019 byla přijata reklamace č. 2195506184 přepravou PPL, která do této doby není vyřízená.

Jak jsem se dozvěděl na spotřebitelské poradně dTestu, první reklamace nebyla vyřízena řádně a dny se v obou reklamacích sčítají, převyšují 30dní na vyřízení reklamace.


Produkt

základní desky MSI B250I GAMING PRO AC (kod produktu: 9145128, SN: 601-7A67-010B1701002432)


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy nebo výměna za nový, nepoškozený, funkční, nerepasovaný kus.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému