Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
1. Odesílatel v Německu, kterému se zásilka vrátila jako nevyzvednutí, mi zaslal scan titulní strany zásilky, na níž je vidět moje adresa a oznámení PPL, že z důvodu nevyzvednutí vrací zásilku.
2. Nebyl jsem nijak společností PPL informován, že zásilka mi nemohla být doručena z důvodu nezastižení doma a byla uložena v depu. Z toho důvodu byla kvůli nevyzvednutí vrácena odesílateli v Německu.
3. Na zákaznické lince PPL mi bylo sděleno, že PPL nebylo předán kontaktní mobil na mě, a proto mě nemohli informovat. Dále mi bylo sděleno, že jsem se měl sám u PPL po zásilce pídit.
4. K tomu uvádím, že jsem neměl žádné tušení, že:
a) odesílatel potřebuje na mě mobil, aby mohla být zásilka doručena. Odesílal ji přes Bundespost a ta ho pravděpodobně neinformovala, že tato společnost na mě potřebuje mobil, jinak zásilku není schopna doručit
b) odesílatel mi nesdělil, že zásilku bude v ČR doručovat PPL, pravděpodbně to vůbec netušil, takže jsem se nemohl na PPL zásilku vyhledávat.
Jednalo se o zásilku knihy. V systémech PPL je uvedená zásilka uvedena pod č.: 22001964538
PPL, na rozdíl třeba od České Pošty, neoznamuje do schránky, že je zásilka uložena v depu.
Považuji za naprosto nepřijatelné řešení, že řidič zásilku nemůže doručit, oznámení mi nevhodí do schránky, na mobil mě nekontaktuje a zásilku prostě jen uloží v depu, odkud je pak po vypršení lhůty pro uložení vrácena zpět odesílateli.
PPL by měla zajistit jiný způsob informování zákazníka o uložení zásilky v depu, pokud nemá na zákazníka mobil.
|
Tweet |