Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
dne 25.10.2018 jsem zakoupil hodinky Apple Watch 3. Po cca 2 měsících se samovolně objevila rovnoměrná prasklina po celém obvodu displeje. Zahájil jsem reklamaci zboží. Po 3 týdnech Mall oznámil zamítnutí reklamace - na servisním protokolu sděleno pouze toto: Mechanické poškození (prasklý displej). Zboží jsem převzal, ale do reklamačního protokolu zapsal, že nesouhlasím s nedostatečným odůvodněním zamítnuté reklamace. Mall sdělil, že pokud s výsledkem nesouhlasím, mohu se obrátit na jakýkoliv jiný servis s žádostí o posouzení vady. Což jsem i přesto, že si myslím, že nebyla má povinnost, jelikož by měl prodejce v prvních 6 měsících prokázat, že daná vada byla způsobena mnou a ne vadou výrobku, provedl. Protokol z jiné pobočky stejného servisu zněl: "Zařízení nevykazuje žádné známky dopadu." Čímž jsem předpokládal, že je daný problém vyřešen, nicméně po zaslání tohoto protokolu prodejci, mi bylo sděleno, že: "Výrobek je evidentně mechanicky poškozen a na takové poškození se záruka nevztahuje. Pokud byla tato vada již při převzetí, je Vaší povinností tuto vadu nahlásit bezodkladně." Vadu jsem však nahlásil okamžitě, jakmile se vyskytla. Na internetu je k dohledání několik identických případů převážně z USA, kdy došlo ke stejnému samovolnému prasknutí displeje.
Mám za to, že:
a) strohé sdělení prvního servisu o mechanickém poškození nebylo dostačujícím vypořádáním se s reklamací
b) dvě rozdílná servisní vyjádření, přičemž z druhého vyplývá, že prasklý displej nebyl způsoben špatným zacházením s věcí znamená, že vinou za prasklým displejem je vada výrobku
Jelikož jsem navíc spotřebitel, který zboží reklamoval v prvních 6 měsících od prodeje, předpokládám, že výše uvedené dva body jsou dostatečným a oprávněným důvodem k odstoupení od kupní smlouvy.
Díky za váš názor
Apple Watch Series 3 42mm
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz
|
Tweet |