Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31664Náhrada za opožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 5 lety

Jan Nemec

Znění stížnosti

dobry den D Test ! KOmunikace ze strany CSA od ledna letosniho roku 2019 , zadna !! ! Potreboval bych pomoci v reseni problemu , ktery vyvstal pri preprave s Vasi spolecnosti! Vyplnil jsme webovy formular a dodnes mne nikdo nekontaktoval. Tuto zalezitost jsem zacal resit zahy po vyvstani problemu ! Dne 06.02.2019 mne prisla odpoved od Vaseho systemu , ze se problemem budete zabyvat v co nejkratsi mozne dobe! Dodnes , ale zadna reakce neprisla! Pro informaci zasilam kopii z weboveho formulare : Oslovení: Pan
Jméno: xxxx
Příjmení: xxxxx
Telefon: xxxxx
E-mail: xxxx
Město: praha
Věrnostní program: Czech Airlines - OK Plus
Země/území: Česká republika
Vaše členské číslo: 69725016
Datum letu: 03/01/2019
Číslo letu: OK526
Rezervační kód / Booking ref.: VULOGH
Číslo letenky (TKT, ETKT): 6072135264420
Text Vaší zprávy: planovany odlet 17,35 boarding plan 16,40 zpozdeni boarding 18.50 prijezd k letadlu 19.01 cekani ca 15 minut a navrat do terminalu kvuli technickemu defektu (nefunkcni bezpecnostni svetla v letadle OK GFQ) pocasi v tuto dobu a dobe planovaneho odletu bylo v poradku dalsi boarding 20.29 pri prijezdu k letadlu zhorsene povetrnostni podminky, cekani na odklizeni drahy, odmrazovani letadla atd letadlo odletelo z prahy 22,16 hod. jiz v tuto dobu bylo zname, ze letiste düsseldorf je uzavreno coz pro nas znamenalo pristani v köln a pokracovani cesty do düsseldorfu autobusem. V düsseldorfu zadne informace od CSA jaky bude dalsi postup nebo co se ted bude konat ohledne naseho dalsiho letu ktrery dletel 20,55 do abu dhabi v 01,50 jsme se ubytovali v hotelu pobliz letiste - rano v 07,30 jsme byli opet na letisti a resili dalsi pokracovani cesty. CSA se v zadnem okamziku nestaralo o nasi situaci - az druhy den rano na letisti jsme byli preknihovani na let spolecnosti aeroflot v priloze zasilam dokumentaci - faktury
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/67e561cc-6b3f-4723-9be2-7a2bdd7d8855/bild__61_.jpg
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/40af38c3-86a2-4e65-8ae3-6d0c86d50727/bild__62_.jpg
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/55a00cb8-cd7b-4e6d-9f2f-e3a94af86996/bild__63_.jpg
Název banky: UnicreditBank
Kód banky: 2700
Jméno nebo název příjemce platby: radomil bysek
Země/území banky: Česká republika
Město banky: praha
Účet příjemce v IBAN: 757956004


Produkt

Ceske Aerolinie , opozdeny let , nahrada za ubytovani !


Požadované řešení

Nahrada za zpozdeny let , nedostatecny klientsky servis a ubytovani v DUS.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému